Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Komputery - oprogramowanie i sprzęt (https://forum.cdrinfo.pl/f113/)
-   -   Regenersis Warszawa i nieuczciwe praktyki - Regenersis oszukuje klientów! (https://forum.cdrinfo.pl/f113/regenersis-warszawa-nieuczciwe-praktyki-regenersis-oszukuje-klientow-89823/)

murt 20.10.2011 11:27

Ten serwis jest już znany z tego że są z nimi same kłopoty. Serwisują też Nokie, tu jest o tym wątek http://forum.symbianos.pl/viewtopic....8407&start=750
Na razie poczekaj co odpisze HTC i jak ustosunkuje się regenersis do Twojego żądania. Jeśli negatywnie to ze zdjęciami i całą korespondencją udaj się do UOKiK.

andy 21.10.2011 07:34

W dniu wczorajszym skontaktowałem się z infolinią HTC Polska. Pan konsultant wysłuchał co miałem mu do powiedzenia i na wstępie powiedział, że tak nie powinno się stać. Przyjął zgłoszenie i powiedział, że zostaje ono przekazane do RKSa(Regionalny Kierownik Sprzedaży) na Polskę/Europę.
Zapewnił mnie, że HTC ze swojej strony dołoży wszelkich starań aby tę sprawę wyjaśnić, dodał, że nie powinno się tak stać, że serwis uszkodził telefon i za naprawę żąda ode mnie pieniędzy - telefon pojechał do serwisu w stanie idealnym, jedyna wada to ta nieszczęsna klapka - delikatnie nie stykała w prawym dolnym rogu.

Na koniec zapytałem się czy mam dodatkowo zadzwonić do Regenersis i zgłosić reklamację, powiedział, że mogę.
Tak też zrobiłem. Zaraz po tej rozmowie zadzwoniłem o Regenersis Warszawa. Odebrał konsultant i po podaniu numeru IMEI, oraz opisaniu sytuacji stwierdził, że serwis postąpił w porządku - wystawił kosztorys naprawy za telefon!
Przez następne 10-15 minut tłumaczyłem mu w czym jest problem - oddałem telefon z drobną wadą fabryczną a serwis dopatrzył się rys i przecięć na obudowie oraz baterii!
Wspomniałem, że przed wysłaniem zrobiłem zdjęcia telefonu i na nich tych rys nie ma. W końcu załapał chyba o co mi chodzi i zapytał się czy zgłosiłem reklamacje. Powiedziałem, że nie wiem jak wygląda oficjalne złożenie reklamacji - dodałem, że wysłałem na adres kosztorysy, oraz dok emaila ze zdjęciami telefonu sprzed wysyłki, oraz to zdjęcie, które zrobił serwis.
Po chwili Pan powiedział, że przyjmie reklamacje. Po 3-4 minutach podaniu wszystkich danych etc. poinformował mnie, że skontaktują się ze mną w tej sprawie.


Dzisiaj zamierzam dzwonić tak na infolinię HTC, jak i na infolinię Regenersis w celu uzyskania informacji czy coś więcej wiadomo.

Patrix 21.10.2011 09:49

Ja już bym kasy na impulsy nie tracił do tego serwisu na Twoim miejscu, RKS raczej wystarczy :P

andy 21.10.2011 19:43

Tak jak obiecałem tak i zrobiłem. Najpierw skontaktowałem się z HTC Polska. Niestety osoba, która zajmuje się moim zgłoszeniem, była dzisiaj nieobecna w pracy, i dopiero jutro będzie się mogła ze mną w tej sprawie się skontaktować.

Co do Regenersis to kontakt z infolinią przyprawia mnie o mdłości. Reklamacja trwa od 48-72 godzin więc muszę czekać. jestem cholernie ciekawy jak to wyjaśnią...

Cytat:

Napisany przez Patrix
Ja już bym kasy na impulsy nie tracił do tego serwisu na Twoim miejscu, RKS raczej wystarczy :P

Tak powiedział ale czy faktycznie sprawa została przekazana wyżej to ciężko powiedzieć. Tak czy siak w zanadrzu mam UOKiK więc walczyć czym będę miał.
Właściwie to chyba zaraz napiszę do nich emaila i opiszę całą sytuację.
Dodatkowo z poniedziałku zadzwonię sobie tutaj i zaciągnę pomocy prawnej.

- Deckard - 21.10.2011 20:24

ja bym tak na UOKiK nie liczył zbytnio...

demek 22.10.2011 11:08

andy jestes nadgorliwy :P
poczekaj spokojnie, mamy sobote...

woitas 22.10.2011 12:01

dokładnie.
nie bądź upierdliwy, bo się wkurzą i cię zleją.

za to męcz Regenesis i nie odpuszczaj.
nie wiem, jakie panują układy w tej firmie, ale jeżeli pracownicy utrzymują ze sobą kontakt nie związany bezpośrednio z pracą, to raczej niewiele ci pomogą.

czekamy na finał tej sprawy.

andy 25.10.2011 21:12

Dzisiaj dzwoniła Pani z HTC Polska (z ichniejszej infolinii) aby poinformować mnie, że dostała odpowiedź z serwisu w mojej sprawie.

Telefon zostanie wymieniony na nowy wolny od wad(cokolwiek to znaczy). Pewnie dostanę nową obudowę, oraz baterię (reszta była w porządku..)
No ale tego dowiem się jak do mnie wróci - oczywiście wszystko w ramach gwarancji, więc nic nie zapłacę.

Jak Sensation do mnie wróci dam znać co i jak...

(Wczoraj pofatygowałem się z @ do federacji konsumentów i uokik, ale chyba nie będą potrzebni.)

Patrix 25.10.2011 21:17

No i chyba dobrze się skończy... nie będzie jakiś marny drugorzędny serwis dobremu HTC opinii deptać.

andy 25.10.2011 21:49

@Patrix z tym HTC już tak nie przesadzaj, dali dupy, że wypuścili urządzenia z wadą fabryczną. Co jak co ale kupując produkt z górnej półki oczekuje się jakości. Jestem zły tylko o tą nieszczęsną klapkę..

Co do mojej sytuacji to chyba dużo zrobiły zdjęcia, bez nich bym był pewnie na straconej pozycji..

demek 25.10.2011 22:51

no jesli problem dotyczy wad produkcyjnych i towaru wadliwego na starcie to powinno sie robic fotki.

co do twojego fona to wydaje mi sie, ze jakis rozbity sensation przewinal sie przez serwis a panowie z tego serwisu chcieli miec teleon sprawny dla siebie...

mam nadzieje, ze serwisant zostal zwolniony.

ja bym ich i tak pozwal o probe wyludzenia, nie z zemsty, zeby sie oszusta pozbyli z firmy

andy 26.10.2011 05:18

Cytat:

Napisany przez demek
no jesli problem dotyczy wad produkcyjnych i towaru wadliwego na starcie to powinno sie robic fotki.

I tak zrobiłem. Najpierw poszły zdjęcia na infolinie HTC gdzie zarysowałem problem. Dodatkowo przed samą wysyłką zrobiłem więcej zdjęć całego telefonu, aby mieć gwarancje, że ktoś mi nie uszkodzi go bardziej...

Cytat:

co do twojego fona to wydaje mi sie, ze jakis rozbity sensation przewinal sie przez serwis a panowie z tego serwisu chcieli miec teleon sprawny dla siebie...
Stawiam na nieumiejętne rozpakowanie urządzenia. Jak go pakowałem to wyciągnąłem baterię z niego aby się nie włączył w czasie transportu. Telefon owinąłem najpierw dwa razy folią bąbelkową, potem na wyświetlaczu(na folii) położyłem baterię i jeszcze kilka razy go owinąłem.
Pewnie przy wyciąganiu jakiś magik przejechał nożem po nim...

Cytat:

mam nadzieje, ze serwisant zostal zwolniony.
Wątpię, polecieli mu pewnie z pensji.

Cytat:

ja bym ich i tak pozwal o probe wyludzenia, nie z zemsty, zeby sie oszusta pozbyli z firmy
Obadam jak sytuacja może wyglądać - ile to by mnie kosztowało czasu i pieniędzy.

demek 26.10.2011 09:39

pracowalem na serwisie, raczej sie uwaza bo nie takie cuda sie juz widzialo wiec nie sadze, ze to wygladalo jak piszesz.

z wyplaty mu nie pojada o ile mu nie udowodnia, ze to zrobil.

Reetou 26.10.2011 10:53

Cytat:

Napisany przez demek (Post 1187277)
z wyplaty mu nie pojada o ile mu nie udowodnia, ze to zrobil.

Po wielu doświadczeniach z wieloma firmami nie sądzę, żeby to była chęć zatuszowania pojedynczego działania nieuważnego serwisanta. Tu wrzucę raczej kamyk do ogródka Andrzeja stwierdzając, że firmy w Polsce gonią za każdą złotówką kosztem klienta właśnie i to jest przyczyną takich zachowań. I to nie tylko jakieś dziwne, małe firmy, ale i duże korporacje.

Nie powiem, temat Andiego jest pewną inspiracją dla mnie do opisania moich walk z dwoma firmami (UPC, Centerpol) tylko w ostatnim miesiącu i w chwili wolnej postaram się je opisać, bo uważam, że takie zachowania, wyłudzenia czy nierzetelność firm (delikatnie mówiąc) powinny być publicznie piętnowane.

Bartez 26.10.2011 11:57

Aż jestem ciekaw, o co poszło z UPC, bo z tego co pamiętam, w jakimś temacie związanym z Asterem pisałeś, że jesteś zadowolony i polecasz :)


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 12:42.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.