![]() |
Cześć, widzę że już jakiś czas jest cisza, ale przecież Regenenersis cały czas działa i niestety...trafiło na mnie.
Zacznę od początku, niestety pracuję w jednej z firm telekomunikacyjnych (nie będę robiła reklamy) i wysyłam telefony właśnie do Regenersis... Pech chciał że próba wyłudzenia trafiła na telefon mojego narzeczonego!! Wysłałam jego Samsunga i od razu przysłali ekspertyze - moduł wyświetlacza 459,28 zł :/ Oczywiście nie muszę nadmieniać, że telefon użytkowany jest jak każdy inny a przez narzeczonego traktowany jest jak jajko (ani razu nie upadł, nic a nic się z nim nie działo)!! Wysłałam go gdyż w porównaniu do mojego identycznego Samsunga dotyk działa z bardzo dużym opóźnieniem, w dodatku często traci zasięg, podczas rozmów telefonicznych i nie tylko. Z zasięgiem mam ten sam problem i chciałam wysłać też swojego. Jakiś czas temu wracały do mnie Nokie z ekspertyzą - do wymiany płyta główna. I wierzcie mi, że każda Nokia jaką do nich wysłałam w tym jednym czasie, wracała z tą samą informacją. Jedna z nich była użytkowana 7 dni a klientowi nie podobało się to, że podczas nagrywania filmów pojawiała się dziwna kreska na wyświetlaczu... telefon do tej pory do nas nie wrócił, bo klient nie zgodził się z ekspertyzą. Miał iść z tym do sądu... na razie cisza... No nic, do brzegu!! Widziałam pełno stron anty-Regenersis, ale nie bardzo wiem jak mam postąpić w tym przypadku. Chciałabym żeby ten telefon jak najkrócej był u tych oszustów, bo cholera wie co oni z nim zrobią!! ANDY, pytanie do Ciebie, jak sobie poradziłeś w Twoim przypadku?? |
Jeżeli nie macie żadnych zdjęć na potwierdzenie swojej racji to doszło będzie cos zrobić.
Nie uratowało to że wieczór przed wysłałem, gdy go pakowałem zrobiłem dokładne zdjęcia na których nie było opisywanych uszkodzeń. Gdyby nie te zdjęcia to miałbym wielki problem z odzyskaniem telefonu bez płacenia tym oszustom. Możesz zamieścić ekspertyzę? |
Przed chwilą dodzwoniłam się na infolinię i niestety to ja zaczęłam niemiło rozmawiać (strasznie się nakręciłam). Facet powiedział mi, że jest popękana obudowa (wada mechaniczna) i chcą wymienić mi cały wyświetlacz wraz z dotykiem i kawałkiem obudowy (faktycznie obudowa jest popękana, a ponieważ w tym pracuję to widzę, że WSZYSTKIE Samsungi białe mają taki sam problem z obudową...).
Ekspertyzę już odrzuciłam, więc nie mam jak wrzucić... Nic więcej niż WADA MECHANICZNA WYŚWIETLACZA nie było w niej napisane, oczywiście plus kosztorys - to co napisałam i sam serwis koło 50, 60 zł. Ostatecznie dotyk nie będzie zrobiony a jeżeli chodzi o gubienie zasięgu to Pan nie wie... |
U mnie już się wyjaśniło, choć nie do końca. W każdym razie mam nadzieję, że w innych przypadkach też sprawy się wyjaśnią.
|
Co się wyjaśniło? Konkretny prosimy.
|
Tak na marginesie.
Nie wiem, czy dobrze telefonom służy jazda traktorami :D |
Telefony na traktory!
|
Przez to, że obudowa była popękana, chcieli ją wymienić wraz z wyświetlaczem i dotykiem...i właśnie za to wystawili mi 460 zł do zapłaty. Niestety nie uzyskałam już informacji czy będzie zrobiony sam dotyk i problem z zasięgiem. Pan z którym rozmawiałam nie był pewien co w końcu będzie zrobione a co nie, więc odrzuciłam kosztorys i odpuściłam temat. Czekam na telefon, wtedy się okaże. Na infolinii jak to na infolinii, każdy z nas wie, nie zawsze można się dogadać w 100%.
Grzeniu, nie bój żaby ;) Póki co żadnemu z moich telefonów nie zaszkodziło :P |
Maly update z mojej strony.
Otorz dla przypomnienia, sluchawka to htc windows phone 8s: - peknal digitizer, sam z siebie co widzialem - kolega jednak nie chcial sie z nimi przepychac wiec postanowil naprawiac niegwarancyjnie - regenersis twierdzi, ze musza wymienic digi + lcd bo sa zintegrowane, koszt ok 520zl - htc twierdzi, ze to bzdura, mieli interweniowac - regenersis ich unika i nieodpowiada na nic - regowno NIE CHCE oddac zepsutych czesci w przypadku naprawy niegwarancyjnej! - htc temat juz chyba olewa bo sie kontaktuja BTW htc w polsce to az 4 osoby... |
UOKiK nic nie wskórał? Przecież części niegwarancyjne są Twoje,
zapłaciłeś za nie kupując słuchawę, zapłaciłeś za nowe części więc wszystko jest Twoje. Wygląda to na przywłaszczenie aby nie napisać dosadniej, pytanie czy to nie jest mała szkodliwość społeczna (< 200zł)? |
Raczej wiecej bo htc twierdzi, ze sam digi to ok 200zl, wiec lcd to ok 300. Sluchawka nie jest naprawiona, jeszcze sie nie zgodzono na naprawe. Ja powiedzialem koledze, ze moge sie zalozyc, ze gdyby sie zdecydowal na naprawe to czesci nie zobaczy, zadzwonil, zapytal, mialem racje.
Na 90% nie bedzie naprawial a zrobie mu to ja jak tylko pojawia sie czesci do zdobycia. Poki co czekam na odpowiedz z htc europe bo nie omieszkalem opisac sytuacji. Poprosili o cierpliowsc wiec czekamy. http://rounded.com/htc-windows-phone...art-displ.html orginalna czesc od htc, sam lcd wiec skoro jest sam lcd... |
Swoją drogą to dla mnie jakiś ewenement - jak naprawiałem monitor w autoryzowanym serwisie Samsunga, to wszystko odbyło się sprawnie, miło i sympatycznie, po serwisie producent prosił mnie o wypełnienie krótkiej ankiety - opinii o jakości obsługi i usługi w której wyraziłem się w samych superlatywach o punkcie. Rozumiem, że producent bada poziom satysfakcji klientów, by nie zdarzały się jakieś nieprawidłowości.
Natomiast zasrańcy z Regenersis mają wszystkich w głębokim poważaniu robiąc przekręty najprawdopodobniej na każdym serwisie, producenci doskonale zdają sobie z tego sprawę, bo są bombardowani telefonami od zdesperowanych klientów i nic z tym nie robią. Czy to kurcze jest jedyny serwis telkom w Polsce, że nie można im cofnąć autoryzacji? A w ogóle to chciałbym usłyszeć opinię choć jednego klienta, który został obsłużony normalnie i zreperowany telefon w ramach gwarancji, bez dopłat. |
Na takie coś, Reetou, to musiałby tam funkcjonować inny model biznesowy ;)
Swoją drogą, może mnie niebawem czeka wizyta w autoryzowanym serwisie Samsunga z monitorem - na razie dałem do ekspertyzy w lokalnym serwisie (dość dobrym, ale to jednak lokalny serwis) i już dwa dni nie dzwonią :fiu: @grzeniu Co do jazdy traktorem z telefonem polem - trudno powiedzieć. Ostatnio jechałem kilka tygodni temu drogą (dlaczego nie? nic wspólnego z rolnictwem nie mam ale czasem i tak się zdarza) i doszedłem do wniosku, że jest nie gorzej niż w niejednym osobowym aucie ;) Chyba, że masz Zetora z 75', to wówczas jednak bym się zastanawiał, czy zabieranie ze sobą telefonu innego niż Sonim... A i to ciągniętego na sznurku za traktorem, bo to bezpieczniejsze dla obudowy niż jazda w kabinie :szczerb: |
Cytat:
Ja mam telefon HTC Sensation, który się resetował podczas połączeń, potem jak się zresetował to już się nie włączył. Oddałem do salonu Play, który to wysłał telefon w orginalnym opakowaniu (bez akcesoriów) do serwisu Regenersis, wymienili płytę główną, i jakieś duperele, z telefonu starego zostało tylko: wyświetlacz, bateria, obudowa. Telefon działa idealnie, żadnych uszkodzeń na obudowie i problemów. Koszt do zapłaty 0 zł. Czyli naprawili w ramach gwarancji, całość od momentu oddania do salonu Play do odbioru trwała 8 dni. Nie mogę złego słowa o tyms serwisie powiedzieć. Co by nie było że to dawno itd... to było to miesiąc temu :spoko: |
Cytat:
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 05:02. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.