Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Komputery - oprogramowanie i sprzęt (https://forum.cdrinfo.pl/f113/)
-   -   Samsung RV511 uszkodzony dysk prośba o radę (https://forum.cdrinfo.pl/f113/samsung-rv511-uszkodzony-dysk-prosba-o-rade-91813/)

szczuru 22.12.2012 01:47

http://img820.imageshack.us/img820/7383/dfsfsi.jpg

pali 22.12.2012 02:03

Skoro należy udać się do sprzedawcy, to dowód zakupu jest pojęciem szerokim :)

Nie tylko paragon jest materiałem dowodowym, ale także potwierdzenie przelewu czy płatności kartą, logi transakcji w sklepie internetowym, nagranie audio-video, oświadczenia świadków i wręcz oświadczenie samego klienta ;)

Wbrew pozorom to nie są żarty i paragon jest nawet gorszym mat. dowodowym od powyższych. No bo co on tak naprawdę stwierdza? Że ktoś, nie wiadomo kto, kupił określony model w tym sklepie dnia tego i tego. Nie wiadomo czy ktoś nie posługuje się znalezionym paragonem, a ten sam model kupił gdzieś indziej.

loki7777 22.12.2012 11:29

Wiec, mozna poprosic kogos o paragon ale raczej kolega dostal fakture i tam wszystko jest:)

Matefusz 22.12.2012 11:41

Cytat:

Napisany przez seku (Post 1235114)
tak jak napisałem nie posiadamy już żadnego dowodu zakupu itp.

Płaciłeś za niego kartą czy gotówką?

seku 22.12.2012 12:25

no nic panowie trzeba zamknąć temat Hitachi wylądowało na złomie trzeba zamówić nowy HDD

Patrix 22.12.2012 14:39

Cytat:

Napisany przez seku (Post 1235228)
no nic panowie trzeba zamknąć temat Hitachi wylądowało na złomie trzeba zamówić nowy HDD

ja bym z niego najpierw wyjął talerzyk i magnes, to co pozostanie na złom ;)

joujoujou 22.12.2012 18:35

Cytat:

Napisany przez seku (Post 1235228)
[...] trzeba zamówić nowy HDD

SSD. :czytaj:

seku 23.12.2012 15:20

cześć jojojojou :-) nie nie SSD to i tak bratu nic nie da... w sensie i tak nie zauważy szybkość itp. jedno co zauważy to będzie miał mało miejsca na dysku= mniej filmów itp. myślałem o WD Scorpio Blue 500gb

Jarson 24.12.2012 00:08

Cytat:

Napisany przez seku (Post 1235135)
ID modelu Hitachi HTS545050B9A300
Numer seryjny 101221PBN403X7DGMHLL
Numer wydania PB4OC66G
World Wide Name 5-000CCA-67CD4BDE9




coś nie tak z s/n

No przecież pisałem... To, że potem znaleźliście właściwy SN (;)) niczego nie zmienia - gwarancję dostarcza producent sprzętu, który kupiłeś (w tym wypadku Samsung), oni mogą co najwyżej (i pewnie mają) mieć podpisaną umowę z Hitachi co do napraw uszkodzonych HDD, ale sam dysku na gwarancję do Hitachi nie oddasz. To trochę tak, jakbyś próbował oddać pękniętą obudowę tego laptopa do jakiegoś producenta, który dostarcza te obudowy Samsungowi :fiu:

Cytat:

Napisany przez pali (Post 1235194)
Skoro należy udać się do sprzedawcy, to dowód zakupu jest pojęciem szerokim :)

Nie tylko paragon jest materiałem dowodowym, ale także potwierdzenie przelewu czy płatności kartą, logi transakcji w sklepie internetowym, nagranie audio-video, oświadczenia świadków i wręcz oświadczenie samego klienta ;)

Wbrew pozorom to nie są żarty i paragon jest nawet gorszym mat. dowodowym od powyższych. No bo co on tak naprawdę stwierdza? Że ktoś, nie wiadomo kto, kupił określony model w tym sklepie dnia tego i tego. Nie wiadomo czy ktoś nie posługuje się znalezionym paragonem, a ten sam model kupił gdzieś indziej.

Brzmi bardzo rozsądnie, chociaż ciekawe jak to jest w praktyce - czy takie chociażby potwierdzenie przelewu zostałoby honorowane. Na paragonie są jednak dane sprzedawcy, data zakupu i rodzaj towaru, przelew zawiera zwykle tylko dwie pierwsze (o ile nie jedną) informacje...

Inna sprawa, że sprzedawca może wysłać dysk od siebie nawet bez dowodu zakupu - wystarczy, że sprawdzi u siebie SN laptopa. Potem i tak cały kontakt z hurtownią polega na wysłaniu SN wraz z opisem usterki i otrzymaniu RMA - nikt tam nie prosi o wysyłkę dowodu sprzedaży (to raczej dla sklepu, żeby miał pewność że u nich został dokonany zakup - może i lepszy sposób, kiedy reklamowany jest przeterminowany jogurt naturalny...


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 22:02.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.