Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Komputery - oprogramowanie i sprzęt

Komputery - oprogramowanie i sprzęt Pytania i problemy niezwiązane z nagrywaniem, backupem i grami.

Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post

Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 18.05.2011, 16:21   #1
geraltus
Banned

Data rejestracji: 18.05.2011
geraltus w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Serwer

Witam, nie znam się specjalnie na tym, ale poszukuję pojemnego serwer gdyż na ten co mam nie mogę zmieścić mojego projektu i dlatego prosiłbym was o radę przy wyborze możecie coś polecić?
geraltus jest offline   Odpowiedz cytując ten post

#ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec

Data rejestracji: 29.12.2008

CDRinfo.pl is online  
Stary 18.05.2011, 16:28   #2
andy
logged out
CDRinfo VIP

Data rejestracji: 12.07.2003
andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>andy jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>
Ile miejsca potrzebujesz? Na jaki okres czasu? Ile transferu w miesiącu potrzebujesz? Jaki sposób połączenia z serwerem preferujesz, przesyłanie via http, ftp?
Stary 18.05.2011, 23:59   #3
chris996
AdvancedNet.pl - hosting

Data rejestracji: 11.04.2005
chris996 niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Ja mogę polecić hosting z az.pl, bo korzystam z usług. Co chwila dają kilkadziesiąt % zniżki. Teraz znowu dostałem maila o 90% zniżce na presonal i business hosting. Do tego brak limitu transferu + 15GB na pliki. Cena 19,90 zł + VAT, więc brać póki ciepłe