Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Komputery - oprogramowanie i sprzęt

Komputery - oprogramowanie i sprzęt Pytania i problemy niezwiązane z nagrywaniem, backupem i grami.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 05.01.2009, 14:04   #1
marvill
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 05.01.2009
Posty: 1
marvill w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Usuwanie plików z katalogu Temp

Witam.
C:\Documents and Settings\\Ustawienia lokalne\Temp Czy ktos mi moze pomoc bo nie wiem czy moge to wywalic czy tez nie albo co moge z tego wywalic?!Jest tego 17gb!sa tam rozne pliki a ja nie wiem co to jest i tylo mi zawala kompa, a ze jestem laikiem w tych sprawach to juz chyba widac.Dzieki za pomoc.
marvill jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 05.01.2009, 14:10   #2
prometeusz
Guru
 
Avatar użytkownika prometeusz
 
Data rejestracji: 07.01.2003
Posty: 8,319
prometeusz ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>prometeusz ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>prometeusz ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>prometeusz ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>prometeusz ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>prometeusz ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>prometeusz ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>prometeusz ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>prometeusz ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>
smialo wszystko z temp mozesz wywalac
__________________



prometeusz jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 05.01.2009, 14:14   #3
ed hunter
Obyś nadepnął na LEGO!
Zlotowicz
 
Data rejestracji: 30.11.2004
Posty: 38,993