![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Komputery - oprogramowanie i sprzęt Pytania i problemy niezwiązane z nagrywaniem, backupem i grami. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
|
![]() |
#1 |
the one
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Chciałbym jeszcze przeczytać doświadczenia kogoś, kto reklamował podobną usterkę w USA. Bo podejrzewam (choć mam nadzieję, że się mylę), że tam wyglądałoby to inaczej:
- telefon do DELL'a, informacja o problemie - wysłanie technika - naprawienie (darmowe) i przeprosiny za kłopot. Niewiele mialem jak na razie do czynienia z polskim serwisem, ale i te kilka rozmów pokazało mi jak różne jest podejście do klineta u nas i tam..
__________________
neverending path to perfection.. |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
Tagi |
jaki kupic laptop, laptop, notebook, poradnik, rekomendacje, zakup laptopa |
|
|