![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Komputery - oprogramowanie i sprzęt Pytania i problemy niezwiązane z nagrywaniem, backupem i grami. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#11 |
Guru
Data rejestracji: 05.11.2004
Lokalizacja: Sligo;)
Posty: 6,303
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nie napisalem ze sklep ma zle podejscie do klienta. Napisalem tylko ze ta ich gwarancja producenta na 24miesiace moze byc dziwna, bo w laptopie dokonuja oni sami modyfikacji. Po wpisaniu kodu produktu ktory oni stworzyli moze sie okazac ze on nie istnieje - tak jak w acerze, ktory od nich kupilem - zreszta widac to po pamieciach bo acer daje pamieci innej firmy.
Dodatkowo w miejsce klapki od dysku/pamieci dali swoja naklejke. To samo mam w dell'u - taniej jest im kupic od producenta laptopy z mniejsza iloscia ramu a potem samemu dolozy. |
![]() |
![]() |
Tagi |
jaki kupic laptop, laptop, notebook, poradnik, rekomendacje, zakup laptopa |
|
|