![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Gry na konsole Dyskusje o grach na konsole |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Ocena dyskusji | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
400MB save!
Nie wierzę własnym oczom. Save do gry Afrika waży... 400MB! Myślałem, że w Bioshocku nieźle zapili z 60MB, ale to już przechodzi wszelkie granice. Co tam k*a tyle waży? 200 JPG 900xIleśtam z kompresją na poziomie: "coś może widać"? Nie mogę wyjść z szoku. Odpalanie gry trwa 5min. Czaicie to? Start Game, a tu 5 min czekania na zapis pierwszego save'a - i ja się zastanawiam - resetować? Kobra wywraca grę czy jak? A tu się okazuje, że tyle czasu zapisuje się pierwszy auto-save.
![]() ![]()
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF Ostatnio zmieniany przez Berion : 21.12.2016 o godz. 23:06 |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
egipski bóg
Data rejestracji: 28.02.2004
Lokalizacja: Gdańsk/Okolice
Posty: 2,973
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
tak to przykre
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guru
Data rejestracji: 05.11.2004
Lokalizacja: Sligo;)
Posty: 6,303
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mam, nie podobala mi sie. Grafa i zalozenie moze ok, ale calkiem niudane.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Pingwin specjalista.
Data rejestracji: 22.06.2002
Lokalizacja: Central Park
Posty: 15,089
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mi się wydaje, że po prostu robią chyba binarny memory dump do pliku z jakiegoś obszaru pamięci
![]()
__________________
amiga500site |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
Poza założeniami. Podoba mi się koncepcja sandbox'a z szukaniem zwierza i robieniu im zdjęć (na szczęście murzyn nam oddaje auto i można jeździć gdzie się chce). Za nie dostajemy filmy przyrodnicze, zdjęcia, informacje o zwierzynie i walutę, którą wymieniamy na gadżety takie jak lepsze aparaty, obiektywny, namiot itd. I dlatego gram. ![]() To przedostatnia gra na PS3, którą mam zamiar ukończyć i pożegnać tę generację, a w każdym razie PS3 od strony czysto growej. Cytat:
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF Ostatnio zmieniany przez Berion : 22.12.2016 o godz. 02:41 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Odnowiony Cyfrowo
Data rejestracji: 23.05.2006
Lokalizacja: A.D 2019
Posty: 5,112
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
od muzyki z Indjany Dżonsa sie odczep
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Moderator
![]() Data rejestracji: 26.10.2008
Lokalizacja: Carnew
Posty: 6,847
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
A co to za badziewie ze ja o niej nic nie wiem ? co to za wykopaliska w grach ?
__________________
Reballing, BGA, Reflow, Service of all consoles and devices. Based in IRELAND for all your needs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Get a Mac!
![]() Data rejestracji: 18.04.2003
Posty: 10,556
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Co to za problem gdy pojemności liczymy już w gigabajtach a nawet terabajtach?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Moderator
![]() Data rejestracji: 26.10.2008
Lokalizacja: Carnew
Posty: 6,847
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Problem to nie wielki jesli idzie o 500mb, ale czas w jakim jest wykonany zapis i odczyt takiego save-a gry
![]()
__________________
Reballing, BGA, Reflow, Service of all consoles and devices. Based in IRELAND for all your needs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guru
Data rejestracji: 22.08.2004
Lokalizacja: Chojnów
Posty: 8,809
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
![]() 500MB w te czy we wte.... co za różnica...
__________________
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak, pewnie, 500MB save w te czy we w te, przy 40MB/s zapisu i dramatycznie niskim IOPS. Ja bym za***ał od razu 1GB bo przecież i tak ludzie mają teraz wieloterabajtowe dyski... Nawet nie wiem jak to skomentować. Informacje, które trzeba zapisać w tej grze to jakieś 50KB + maksymalnie 200 zdjęć, każde po około 200KB. Czasami mi się wydaje, że zasłużyliście na to aby was tak kantować. Byle gówno można zrobić po najmniejszej linii oporu, a i tak znajdą się obrońcy i/lub tumiwisicy...
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Get a Mac!
![]() Data rejestracji: 18.04.2003
Posty: 10,556
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Argumentacja misiozola mnie przekonuje.
![]() Beriona - niestety nie. ![]() Jak widzę "IOPS" to widzę gimbów z komentarzy na PCLabie. Polecam przy okazji rozpętać wojnę TLC vs MLC do kompletu i wyjdzie standard. A jedyna prawda jest taka, że do momentu padnięcia dysku i tak wymienię go na większy/szybszy, a dane backupują się same co godzinę. Jestem "kantowany". Ale mi źle... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guru
Data rejestracji: 05.11.2004
Lokalizacja: Sligo;)
Posty: 6,303
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tylko, ze to dzial konsole a nie PC
![]() Ostatnio zmieniany przez loki7777 : 22.12.2016 o godz. 19:34 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Moderator
![]() Data rejestracji: 26.10.2008
Lokalizacja: Carnew
Posty: 6,847
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Problemem nie jest to 12gb bo to swiadomy wybor uzytkownika i z tych 12 zostaje na starcie ~9gb , co dalej nie zmienia postaci ze mozna do niej dolozyc hdd i kupywanie wersji 12gb ma sens gdy kupujemy ja dla dzieci do pogrania w simsy czy inne bzdety. Glownym problemem jest czas jaki jest potrzebny na zapis/odczyt/utworzenie takiego gniota i w zasadzie nie wiadomo czy to jeszcze nie jest dodatkowo szyfrowane i co tam sie w tym save-ie znajduje.
__________________
Reballing, BGA, Reflow, Service of all consoles and devices. Based in IRELAND for all your needs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
No i sobie pograłem... Gra się zawiesza przed polowaniem na hieny. Z płyty, z wyłączoną kobrą to samo. Na pohybel partaczom... Ale szkoda, bardzo chciałem gry w takiej konwencji, nawet przebolałem że amatorska...
Nie trafia do Ciebie argumentacja, że na save/load trzeba czekać kilka minut? Hello!? Panie nowoczesny, to nawet na PSX krócej trwało przy największych save'ach... Lepiej się przyznaj, że już zakodowałeś sobie w podświadomości, że ze mną zgadzać się nie możesz. Inaczej byłby kernel panic. ![]()
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF Ostatnio zmieniany przez Berion : 23.12.2016 o godz. 14:20 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Dyskusja | Autor | Forum | Odpow. | Ostatni Post |
Auto Save - zmora czy zbawienie? | Berion | Gry na konsole | 48 | 29.09.2018 10:34 |
Jak wyjąć save z save statu emulatora PCSXbox? | Berion | Homebrew | 0 | 06.04.2011 19:07 |
Save PS2 Slim | akkkjyglpc | Hardware | 4 | 17.08.2008 17:09 |
Jak wgrywać save na memory card PS2 | dietomek | Homebrew | 1 | 24.02.2008 17:39 |
MGS3 Subsistence - potrzebny save do PAL | Berion | Homebrew | 14 | 15.02.2007 21:50 |