Powrót   Forum CDRinfo.pl > Konsole > Konsole > Gry na konsole

Gry na konsole Dyskusje o grach na konsole



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

 
 
Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 25.12.2016, 12:07   #24
Berion
Hibernant
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika Berion
 
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>
Jest jeden plus, fajne tapety będę miał. Na Xentax'ie ktoś zrobił skrypt dla QuickBMS to wypakowania zasobów.

Kod:
quickbms_4gb_files.exe afrika_arc.bms X:\a.arc X:\wypakowane\
Kod:
GoTo 0x4 0 ;
Get files Short 0 ;
GoTo 0x8 0 ;
Get jump Long 0 ;
GoTo 0x14 0 ;
SavePos base 0 ;
For f = 1 To files ;
GoTo base 0 ;
Get com Long 0 ;
If com != 0 ;
Print unknown ;
EndIF ;
Get compressedsize Long 0 ;
Get decompressedsize Long 0 ;
Get toname Long 0 ;
Get fileoffset Long 0 ;
SavePos base 0 ;
Math fileoffset += jump ;
GoTo toname 0 ;
Get name String 0 ;
Log name fileoffset compressedsize 0 ;
Next f ;
Tapety są w formacie DXT3, w "a.arc|data/menu/ngl/2d/".
Dołączone obrazki (kliknij, aby powiększyć)
400MB save!-afrika_tapety.jpg  
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |

FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF
Berion jest offline   Odpowiedz cytując ten post
 


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport

Podobne dyskusje
Dyskusja Autor Forum Odpow. Ostatni Post
Auto Save - zmora czy zbawienie? Berion Gry na konsole 48 29.09.2018 10:34
Jak wyjąć save z save statu emulatora PCSXbox? Berion Homebrew 0 06.04.2011 19:07
Save PS2 Slim akkkjyglpc Hardware 4 17.08.2008 17:09
Jak wgrywać save na memory card PS2 dietomek Homebrew 1 24.02.2008 17:39
MGS3 Subsistence - potrzebny save do PAL Berion Homebrew 14 15.02.2007 21:50


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 11:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.