![]() |
Cytat:
Co do Spyro to nie wiem - nie grałem w tego nowego remake Więc, może mi wytłumacz, co jest nie tak z nowym Crashem, a co konkretnie było lepszego w wersji PSX |
Dżizas Mgit! Przecież napisałem że RIMEJKI razem z trylogią na PSX (+ CTR, nie mylić z CTTR) to są REWELACYJNE gry. Jolek wymienił gówna na PS2, które zostały przejęte przez gówno-studia, więc i ich gry nie mogły być inne niż wiesz co.
I tak samo jest ze Spyro. Trzy części na PSX i remake'i to najwyższa półka w platformerach. Nawet nie musiałem grać w wersje odrestaurowane by to wiedzieć (widać po materiałach wideo grafikę, fizykę itd). W CB3:W mam platynę, w pozostałych dwóch brakuje mi za czasówki, których nie zrobię bo nienawidzę grać na czas - i pomimo szeregu bolączek w kolizjach (które dają o sobie znać dopiero kiedy "wyliczasz się" co do trójkąta ;]) czy dosłownie kilku tekstur, które mi się nie podobają, uważam że to porządny kawałek kodu. Mało tego, w PSX'owe wersje już raczej nigdy nie zagram mimo że mam dwójkę na płycie, a trylogię z PSS. Podejrzewam, że tak samo będzie ze Spyro. Jedną bolączkę nawet naprawili czyli świecące kryształy (teraz wyglądają jak na PSX + lekki HDR i bloom czyli idealnie). |
Cytat:
Odpalę przynajmniej z ciekawości. :ysz: Szkoda, że popsuli nawet tę "ścigałkę" na PS2. Cytat:
Może jak kupie OSSC (Open Source Scan Converter) to się chociaż spróbuje. |
Oczywiście Berion dobrze prawi, wszystkie Crashe powyżej PSX-a, to gówno. Przy czym Wrath of Cortex jeszcze od biedy jako tako ujdzie, przynajmniej jest to "klasyczny" Crash w sensie sterowania i ogólnie designu. Powiedzmy, że to najmniejsze gówno z największych ;).
A już te wyścigi, to w ogóle szambo. W CTR grywam po dziś dzień i nadal jest to absolutnie przekozacka gierka, nic nie straciła po latach na atrakcyjności :). |
@MajsterPopsuj, @Meanthord dzięki, już dzisiaj nie mogę dać wam więcej do reputy, więc stawiam :piwo:
|
Cytat:
Cytat:
Moim zdaniem takie sklery jak ten wyżej to strata pieniędzy. Grafiki przecież nie poprawi, a taki PCSX2 na ten przykład może nałożyć patche na 16:9 czy dodać porządny AA. W emulatorach PSX możesz sobie np. włączyć rozmazywanie tekstur z prawdziwego zdarzenia, a nie wydmuszkę jak w ps1drv w PS2. |
Niestety ale nie ma sie co oszukiwac piloty do tv w tych czasach maja wiecej mocy obliczniowej niz takie psx, a jakos grafika w nim nie urzekala , majac gtx980 i gry na PC ktore zamiataja graficznie ps4 nie widze sensu pchac sie nawet w ps2 a mam tego sporo i mam jakis wstret do tych gier im dalej w przyszlosc chociazby ze wzgledu na sterowanie :/ a nowy tombrider stwerdzam ze to film w jakosci HD/UHD z kazdym detalem szczeke zbieralem z podlogi nie wspomne tu o nowej RTX2080 ktora ma nowa technologie ray tracing ktora zamiata konkurencje i wszystko co na rynku :D
|
Cytat:
Zresztą, nie grafika się liczy, a klimat gry. Weźmy prosty przykład PC vs PS4, na PC piękna grafika, marne tytuły. PS4 grafika często na poziomie 30 FPS, a gry wymiatają np. Horizon Zero Dawn, GOW3 :) |
Horizon zero dawn* - chyba ze to kolejna gra o amerykanskiej wojnie z helikopterem w roli glownej:)
Co do tematu - nigdy w zyciu nie wydal bym >5k zl na karte graficzna:) Ostatnio pykalem w crasha i wiecej z corka w crash team racing z ps1 na ps3:) |
Cytat:
|
Ilość załączników: 1
Cytat:
|
Te karty (RTX2080) zaczynają się od 3K zł.
Jak popatrzę na aktualną cenę PS4 "PRO" za ~1400 zł. To chyba nie miał bym wątpliwości na co wydać hajs. I do tego miałbym masę niesamowitych (nawet ekskluzywnych) tytułów. |
Cytat:
Ooo wlasnie cena ich boli , ale nie oszukujmy sie tyle samo kosztowalo 1080 na starcie . |
Cytat:
Ale jeśli coś jest wadliwe - nie zamierzam świadomie pchać się na minę - pieniądz należy szanować, a nie wydawać na buble produkcyjne - czytaj RTX 2080 TI :taktak: Sama technologia RTX jest naprawdę ciekawa - ale jeszcze nie teraz - trzeba czekać na następną generację, aż to dopracują :taktak: |
Wcale nie zamiatają. Oczywiście, że to przyszłość, ale na chwilę obecną za mało promieni i za duża cena. Ja też wolę poczekać, dobre kilka lat.
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 16:25. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.