![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Gry na konsole Dyskusje o grach na konsole |
|
Opcje związane z dyskusją | Ocena dyskusji | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alien: Isolation
Alien; Isolation w przeciwieństwie do swoich protoplastów zerwał z gatunkiem FPS na rzecz klimatów bliższych filmowi, a więc tym razem mamy do czynienia z kosmicznym survival horrorem, a nie bezmyślną rąbanką. Przez całą grę uciekamy, wcielając się w rolę córki... filmowej Riplay. Na szczęście to jedyny idiotyzm (swoją drogą to chamski marketing) na jaki trafiłem. Jak zwykle bywa w amerykańskich scenariuszach, przybywamy na stację, ani żywego ducha i dziwnym zbiegiem okoliczności odłącza nas wypadek od reszty nieszczęśników. W końcu okazuje się że nie jesteśmy sami, odkrywając korporacyjną intrygę bla bla bla. Standard.
Gwoździem programu jest Alien, przed którym trudno uciec (w zasadzie to jest to niemożliwe jeśli nie ma niedaleko np. szafki, na dodatek Xenomorph nie widział jak się do niej wchodzi i (randomize) nie "otworzy" jej z ciekawości). Chować się możemy pod stoły, do szafek, do szybów, do magazynów, wind itd. ale żadne z tych miejsc nie jest bezpieczne. Gra wymaga stałego chodzenia z wykrywaczem ruchu, który nasz milusiński może usłyszeć. Trzeba też uważać aby chodzić w kuckach, czegoś przypadkiem nie potrącić co gwarantuje dodatkowy otwór wentylacyjny w brzuchu. Po przesunięciu kosza na śmieci Alien potrafi przylecieć z drugiego końca lokacji jak pszczoła do miodu. ![]() Muzyka filmowa w dobrze znanym stylu z pierwszych dwóch części, podobnie jest z dźwiękiem (potrafi zdenerwować, ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu) i z grafiką która stylistycznie wygląda na ten sam przyszłościowy crap jaki oczami wyobraźni widzieli scenarzyści w tamtych latach. Dobre tekstury (w sensie samego wyglądu, na PS3 ich rozdzielczość jest niska), dobre światło, dynamiczne cienie. Niestety trochę monotonny level design (ale to raczej wynika ze specyfiki lokacji). Na PS3 brak jest też AA. Od bardzo dawna nie było już dobrej gry w uniwersum Obcego - i właśnie nadszedł ten długo wyczekiwany dzień. Tym bardziej, że za grę odpowiada ekipa, która do tej pory tłukła taśmowo Tolar Wary. Jest klimat. ![]() Póki co jeszcze nie skończyłem, ale to co zobaczyłem do tej pory nastawiło mnie do gry bardzo optymistycznie. To nie jest wynalazek dla niedzielnych spacerowiczów - to oldchoolowy, trudny tytuł, który tak jak dawniej, wymaga od gracza planowania. A przynajmniej na hardzie. ;]
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF Ostatnio zmieniany przez Berion : 16.10.2014 o godz. 23:25 |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Dyskusja | Autor | Forum | Odpow. | Ostatni Post |
Serwer w Alien Vs Predator 2 | neomex | Gry | 0 | 13.09.2008 22:17 |
UFO: Alien Invasion | Kris | Gry | 1 | 17.04.2007 19:17 |
Alien 1 - napisy ?! :/ | Patrix | Off topic | 0 | 19.12.2005 19:59 |
Ciekawy problem z dzwiekiem w Alien DC PAL | ender_pl | DVD-Video | 1 | 14.04.2005 22:40 |
Alien Trilogy - soundtrack | rcobex | Off topic | 0 | 20.12.2003 13:55 |