Powrót   Forum CDRinfo.pl > Urządzenia przenośne > Telefony (Smartfony)



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Ranking: Ranking dyskusji: głosów 3, średnio 4.33. Tryby wyświetlania
Stary 08.07.2010, 13:28   #1
sobrus
Jukebox Hero
 
Avatar użytkownika sobrus
 
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>
PS2 i DC to temat rzeka.

Procesor DC i PS2 był świetny. W 1998 roku topowe karty dla PC osiągały ok 3 milonów (Voodoo Banshee, Voodoo2, Riva TNT).
Topowy kosztujący fortunę automat Segi Model 3 (Virtua Fighter 3) - 1 milion.

Dreamcast osiągał w porywach pięć co było szokujące biorąc pod uwagę cenę konsoli. Natomiast PS2 jest nieco szybszy ale porównywalny. Nawet GameCube osiąga coś około 10-15 więc 66 w PS2 jest nieprawdziwe.

Owszem PS2 może osiągnąć 60 milionów, ale tam było jakieś zastrzeżenie. Ze nie będą teksturowane, cieniowane itd. Czyli w praktyce nigdy. 66 milionów prawdziwych trójkątów to poziom wydajności Radeona 8500 który miał dwie jednostki Vertex Shader pare lat później niż PS2. Ta karta jest mocniejsza niż XBOX.

Właśnie to "kłamstwo" Sony w sprawie wydajności zabiło DC.
Kto chciał kupić DC skoro PS2 miał być 10-20 razy szybszy i pojawić sie za miesiac?
Ludzie sie spodziewali cudów, przepaści jakościowej, w praktyce wiele tytułów cross-platform działało i wyglądało lepiej na tańszym DC.

Układ DC to właśnie PowerVR i generował ładniejszy obraz niż PS2. Pomijając ze miał 2 razy więcej pamieci video (8MB), HSR (układ nie renderuje obiektów przysłoniętych przez inne obiekty) i umiał kompresować tekstury, czego PS2 nie umie. Mógł więc napchać do niej więcej MB tekstur niż PS2 ma pamieci total
Z tytułów które prezentowały sie lepiej przypominam sobie Tokyo Extreme Racer i Raymana. Oczywiście to co robiono na PS2 po śmierci DC było juz na innym poziomie. Nowsze gry i opanowanie konsoli do perfekcji zrobiły swoje.
Ale i z DC można było dużo więcej wycisnać, widać to np w Under Defeat (2006) który został okrzyknięty najładniejszą strzelanką na wszystkie platformy tamtej generacji (z xbox włącznie).

Ostatnio zmieniany przez sobrus : 08.07.2010 o godz. 13:43
sobrus jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Odpowiedz na post

Tagi
mobile


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 00:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.