Powrót   Forum CDRinfo.pl > Urządzenia przenośne > Telefony (Smartfony)



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Stary 17.09.2015, 14:30   #1
marti7937
Zarejestrowany
 
Data rejestracji: 15.09.2015
Lokalizacja: Poznań
Posty: 1
marti7937 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Zawieszanie się sony xperia M2

Jestem całkowicie zielona, nie wiem gdzie szukać przyczyny zawieszania się mojego M2. mam niby antywir i jakis cleaner. poradźcie!!!
marti7937 jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 17.09.2015, 14:49   #2
ed hunter
Obyś nadepnął na LEGO!
Zlotowicz
 
Data rejestracji: 30.11.2004
Posty: 38,993