![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
![]() |
#1 | |
Jukebox Hero
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
A potem tłumaczenia "ja wiem że on jest nieobiektywny i przesadza ale fajnie sie to czyta" ![]() to po co takie gówna wklejać? jak żeby się pośmiać to do działu humor ![]() Ostatnio zmieniany przez sobrus : 15.05.2012 o godz. 20:05 |
|
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Forumator
Data rejestracji: 02.03.2012
Posty: 907
![]() |
A ja się zgadzam z Patrixem.
Stawiam tezę - normalne firmy, widząc, że konkurencja przegania je o 5 długości myślą : jak by tu ich przegonić technologicznie? Co zrobić, żeby przekonać do siebie klientów? Co nowego można im zaproponować? Jak zrobić to taniej niż konkurencja? W takiej samej sytuacji firma Apple myśli tak: - co zrobić, żeby klienci kupili lekko odświeżoną wersję naszego sprzętu za 150% ceny poprzedniego? - co zrobić , żeby pozwać wszystkich o wszystko? - co zrobić, żeby zredukować dział IT na korzyść działu prawnego, co umożliwi pozywanie wszystkich o wszystko? - jak wmówić swoim wyznawcom, że to co "muszą mieć" za jakieś 500% realnej wartości rynkowej to okazja bo przecież na obudowie jest japko no i przecież "musisz to mieć". |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
świadkowie jabłkowy, apple, apple fanboy, apple religion, fanatyzm, i-diot, ipad, pc-fanboys, sekta steve'a jobs'a |
|
|