![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
![]() |
#11 | |
Jukebox Hero
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Amigi wyginęły przez Commodore, który widział w nich tylko zabawkę do gier z 1MB RAM podłączaną do telewizora.
Od mniej więcej roku 1990 Amiga była przez Commodore systematycznie ubijana, a inżynierom odpowiedzialnym za projekt wiązano ręce. W rezultacie nowe modele wyszły za późno i były gorsze od prototypów (Amiga 4000 była mocno okrojoną Amigą 3000+, z której wykastrowano m.in procesor DSP taki jak był w NeXT oraz SCSI). Wszystko dla Commodore kręciło się wokół Amigi 500 którą reaktywowano jeszcze 2 razy jako A500+ i A600. A powinna dawno iść do piachu (w 1992r. A600 było blisko 10-letnią konstrukcją), żeby zrobić miejsce dla czegoś nowego. Układy AGA też nie były tym czym miały być, ledwie rozwinięciem tego co było wciąż bez trybu packed pixel. Opracowywane były już układy z możliwościami 3D, AGA to tylko "zapchajdziura", która miała dogonić VGA. Prawdziwe układy następnej generacji, opracowywane od 1988r. nazywały się AAA (prostszy to tanich modeli) oraz Hombre (64-bitowe układy 3D do wyższych modeli). Układy te faktycznie były nowe, nie były kompatybilne ani z OCS ani AGA. układ Hombre miał następującą specyfikację i spokojnie pozamiatałby PSXem: Cytat:
Commodore zaś zainwestował całą kasę w rynek PC i strasznie tam wtopił gdy nadeszły tanie klony z Tajwanu. To była bezpośrednia i główna przyczyna bankructwa. Gdy w 1994 Commodore zbankrutowało a na rynek weszło PlayStation było już pozamiatane. Ostatnio zmieniany przez sobrus : 25.08.2012 o godz. 13:50 |
|
![]() |
![]() |
Tagi |
świadkowie jabłkowy, apple, apple fanboy, apple religion, fanatyzm, i-diot, ipad, pc-fanboys, sekta steve'a jobs'a |
|
|