Powrót   Forum CDRinfo.pl > Edycja, konwersja i kompresja audio/video > DVD-Video

DVD-Video Tematy poświęcone kopiowaniu, edycji, konwersji i kompresji z/do formatu DVD



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Stary 28.11.2002, 17:12   #1
gosciu
Stały bywalec ;)
 
Avatar użytkownika gosciu
 
Data rejestracji: 22.01.2002
Posty: 86
gosciu zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Czy mozna do plyty w formacie vcd dodac jakis plik np. tekstowy?

Mam pytanie czy mozna do plyty w formacie vcd dodac jakis plik np textowy. Chodzi mi o to ze mam vcd bez napisow polskich. Nie chce ich wklejac i laczyc z filmem. Chce tylko dodac plik z tekstem (napisami). Czy to mozliwe? Moze byc ten plik w dowolnym miejscu. Jestem laikiem w tej dziedzinie wiec moze pisze jakies glupoty ale prosze o pomoc lub wyprowadzenie mnie z bledu.
Z gory dziekuje.
gosciu jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 29.11.2002, 06:54   #2
zargo
Stały bywalec ;)
 
Data rejestracji: 01.08.2002
Lokalizacja: Elbląg
Posty: 97
zargo zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Specyfikacje standartów vcd oraz svcd nie przewidują odzielnych plików z napisami np. tekstowych. Svcd umożliwia dodanie do 4 wersji językowych w postaci zmuxowanych z obrazem bitmap - ale nie wiele stacjonarnych dvd je obsługuje, a na pewno już nie playery PC.
Dodanie pliku tekstowego do struktury płyty zgodnego z vcd/svcd nic nie da - stacjonarny player vcd/dvd i tak nie będzie w stanie skorzystać z tego pliku, o ile w ogóle pozwoli ją odcztać.