Powrót   Forum CDRinfo.pl > Edycja, konwersja i kompresja audio/video > DVD-Video

DVD-Video Tematy poświęcone kopiowaniu, edycji, konwersji i kompresji z/do formatu DVD



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Stary 01.02.2006, 17:40   #1
lawina
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 01.02.2006
Posty: 3
lawina w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
czy warto zakupić konverter VHS naDVD?

Witam.

Jestem kompletnie zielony w temacie przegrywania vhs na dvd, a konieczność zmusza mnie do podjęcia decyzji czy jest sensowny zakup takiego urządzenia jak konverter vhs na dvd. Znalazłem w internecie takie urządzenie do konwersji o nazwie Plextor ConvertX PX M402U(w nazwie mogę się trochę mylić).

Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć na jakiej zasadzie to działa i czy przedewszystkim filmy z kaset vhs zgrane za pomocą tego convertera na compa a następnie na dvd będą dobrej jakości.
Nie chcę kupować czegoś z czego będę później rozczarowany.

Jeżeli jest to możliwe to chciałbym znać kilka szczegułów jak przebiega taki proces przegrywania vhs na dvd.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.
lawina jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 01.02.2006, 17:47   #2
ed hunter
Obyś nadepnął na LEGO!
Zlotowicz
 
Data rejestracji: 30.11.2004
Posty: 38,993