Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   DVD-Video (https://forum.cdrinfo.pl/f13/)
-   -   czym zgrac material analogowy do postaci cyfrowej? (https://forum.cdrinfo.pl/f13/czym-zgrac-material-analogowy-postaci-cyfrowej-89164/)

staryczlowiek 10.07.2011 14:11

czym zgrac material analogowy do postaci cyfrowej?
 
Witam.
Temat ten przewija sie po tym forum w kilku watkach, jednak sa to czasem tematy sprzed ladnych kilku lat. Dlatego chcialbym prosic Was o porade bo jestem w tym laikiem.
Kilkanascie lat temu nagralem sporo materialu jakas analogowa kamerka. Posiada ona wyjscia chinch (czy jak to sie tam pisze) audio i video (audio tylko mono).
Chcialbym "jakos" przegrac to wszystko do postaci cyfrowej. Moze to byc DVD albo jakiekolwiek formaty cyfrowe, z ktorymi juz potem bede mogl sie bawic na kompie.

Doradzcie mi prosze jakim urzadzeniem najlepiej dokonac zgrywania. Czy powinien to byc jakis video grabber, czy moze tuner tv czy zwykla nagrywarka stacjonarna dvd...? Cos zakupic musze, ale nie mam pojecia co najlepiej.
Dodam, ze zalezaloby mi aby to cos, dalo sie podlaczyc do laptopa (USB / FireWire) bo stacjonarny blaszak ma tylko moj syn (pewnie by uzyczyl staremu ojcu ale wolalbym nie utrudniac).

Z gory dziekuje za pomoc.

gallus 10.07.2011 14:38

Najprostszym rozwiązaniem jest kupno nagrywarki dvd, ale jeżeli chcesz edytować materiał musisz go zrzucać na kompa obrabiać i znowu konwertować co obniża jakość materiału...
Ja zdecydowałem się na grabbera (dokładniej hybrydę dvb-t + grabber) firmy overmax, lecz wcześniej kupiłem taki tani (~20zł) badziew z allegro który, padł po kilku próbnych nagraniach więc nie polecam.
Jeżeli decydowałbyś się na coś podobnego to raczej bierz coś lepszego, co by się nie denerwować i ewentualnie dokup rozgałęźnik cinch-a i będziesz zgrywał dźwięk z kamerki w dual mono.. :)

staryczlowiek 11.07.2011 09:04

Znalazlem chyba cos takiego na Allegro. Nr aukcji 1688535375. Czy to takie cos?