Powrót   Forum CDRinfo.pl > Edycja, konwersja i kompresja audio/video > DVD-Video

DVD-Video Tematy poświęcone kopiowaniu, edycji, konwersji i kompresji z/do formatu DVD

Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post

Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Stary 11.05.2005, 15:54   #1
hose
Nowy na forum

Data rejestracji: 21.08.2002
hose w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
DTS czy AC3/6

Odrazu zaznaczam ze jestem kompletnie zielony

Mam pytanie. Czesto przy przerabianiu filmu na DVD na DVDR-ke mam do wyboru obciac ktoras sciezke dzwiekowa AC3 (to to samo co dolby digital chyba?) albo DTS. Ktory format lepiej zostawic? Ktorys jest lepszy?

Z gory dzieki za odpowiedz. Pozdrawiam.
hose jest offline   Odpowiedz cytując ten post

#ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec

Data rejestracji: 29.12.2008

CDRinfo.pl is online  
Stary 11.05.2005, 16:09   #2
1stwasp
Redakcja

Data rejestracji: 27.12.2003
1stwasp zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
http://forum.cdrinfo.pl/showthread.php?t=47404
http://forum.cdrinfo.pl/showthread.php?t=33183

Poczytaj sobie, zanim na nowo rozgorzeje dyskusja co lepsze...

Pozdrawiam!
1stwasp jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 11.05.2005, 16:18   #3
Boger
OGame Master

Data rejestracji: 19.04.2003
Boger zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez hose
Odrazu zaznaczam ze jestem kompletnie zielony

Mam pytanie. Czesto przy przerabianiu filmu na DVD na DVDR-ke mam do wyboru obciac ktoras sciezke dzwiekowa AC3 (to to samo co dolby digital chyba?) albo DTS. Ktory format lepiej zostawic? Ktorys jest lepszy?

Z gory dzieki za odpowiedz. Pozdrawiam.

Hehe... oczywiscie ze dts jest duzo lepszy

Niestety jest jednoczesnie "troche" wiekszy.

Wycinaj w zaleznosci od filmu i tego na czym ci zalezy