Powrót   Forum CDRinfo.pl > Edycja, konwersja i kompresja audio/video > DVD-Video

DVD-Video Tematy poświęcone kopiowaniu, edycji, konwersji i kompresji z/do formatu DVD



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Stary 20.01.2010, 17:03   #1
szfudala
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 20.01.2010
Posty: 9
szfudala w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
DVD Lab Pro, czy da radę?

Witam serdecznie.
Jestem zielony, ale mam dużo czasu i prędzej czy później uda mi się, jeśli jest to w ogóle możliwe

Chcę zrobić menu, które włączy się automatycznie po włożeniu płyty do napędu. Może być to statyczny obrazem, fajnie jednak by było mieć jakąś bazę elementów graficznych, do wykorzystania.
Na tym obrazku kilka przycisków:
Film niemy
Film (wersja skrócona)
Film (wersja pełna)
Ścieżki audio
Spis płyt
Wybór scen

Po przyciśnięciu "Film niemy" włącza się plik "01" ze standardową ścieżką audio.
Po przyciśnięciu "Film (wersja skrócona)" uruchamia się plik (scena) "02" następnie "04" itd. ze standardową ścieżką audio.
Po przyciśnięciu "Film (wersja pełna)" uruchamia się plik (scena) "02", następnie "03", "04" itp. j/w.
Po przyciśnięciu "Ścieżki audio" przechodzimy do menu gdzie będzie dostępne jedna z 3 ścieżek audio do wyboru, po której wyborze stanie się ona podstawową dla całej, że tak powiem sesji.
Spis płyt, to kolejne menu, z plikiem tekstowym, bądź obrazkiem, gdzie będzie krótka informacja gdzie co się znajduje.
Wybór scen, to wybór scen.
Da się to zrobić w DVD Lab Pro?
Pozdrawiam,
Szymon.
szfudala jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 20.01.2010, 19:49   #2
yahol