Powrót   Forum CDRinfo.pl > Edycja, konwersja i kompresja audio/video > DVD-Video

DVD-Video Tematy poświęcone kopiowaniu, edycji, konwersji i kompresji z/do formatu DVD



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Ranking: Ranking dyskusji: głosów 14, średnio 3.86. Tryby wyświetlania
Stary 28.03.2004, 21:41   #271
sirlordthc
Nowy na forum
 
Avatar użytkownika sirlordthc
 
Data rejestracji: 23.02.2004
Posty: 2
sirlordthc w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Question

Cześć wszystkim mam pytanie ponieważ jestem na razie zielony w temacie "dvd" a planuje zakup nagrywarki.
-- Czy można kopiować płyte dvd w trybie 1:1 np. w nero ?
-- Czy jest jakiś program który łatwo i szybko skopiuje dany film bez zbędnej obróbki ?
-- W jakim formacie najczęściej są filmy w wypożyczalni + czy - ?
-- i w jakim formacie lepiej wypalać
-- i już ostatnie pytanie (sorki że tak hurtowo ale prosze o wyrozumiałość) Jaką wypalarke proponujecie mi kupić osobiście miałem na myśli LiteOna 8x czy to dobry wybór ?

Z góry dzięki . Pozdrawiam
sirlordthc jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 28.03.2004, 23:31   #272
Jabba the Hutt
Lord of the Sword
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika Jabba the Hutt
 
Data rejestracji: 06.04.2002
Lokalizacja: Twierdza Breslau
Posty: 4,477
Jabba the Hutt jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>Jabba the Hutt jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>Jabba the Hutt jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>Jabba the Hutt jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>Jabba the Hutt jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>Jabba the Hutt jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>
Angry

Cytat: