Powrót   Forum CDRinfo.pl > Edycja, konwersja i kompresja audio/video > DVD-Video

DVD-Video Tematy poświęcone kopiowaniu, edycji, konwersji i kompresji z/do formatu DVD



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Stary 25.12.2005, 00:23   #1
shinto
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 24.12.2005
Posty: 4
shinto w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
edycja filmu na dvd: ciecie, efekty, bla, bla....

Hey wam.

Mam pewien problem. Zupelnie jestem w tych sprawach zielony, wiec mam nadzieję, że ktoś z was mi pomoże

Dostałem właśnie kamerę, która nagrywa na filmy bezprośrednio na płytę dvd, a nie ma wyjścia USB (że tak powiem mikołaj nie przemyślał sprawy), więc nie mogę sprzętu podłączyć do żadnego kompa.

Pytanie jest, czy mogę normalnie wypaloną płytkę włożyć do napędu i wtedy dokonać edycji filmu, takiej jak cięcie, dodawanie muzyki, czy jakieś tam efekty (chociażby w systemowym edytorze XP, czy iMovie w Mac OS). Nie mam w pobliżu komputera z napędem DVD i trochę to zajmie nim będę miał okazję sprawdzić.

THX
shinto jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 27.12.2005, 15:30   #2
Reetou
Zarejestrowany
 
Data rejestracji: 18.05.2004
Posty: 9,590