Powrót   Forum CDRinfo.pl > Edycja, konwersja i kompresja audio/video > DVD-Video

DVD-Video Tematy poświęcone kopiowaniu, edycji, konwersji i kompresji z/do formatu DVD



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Stary 10.07.2011, 14:11   #1
staryczlowiek
Zarejestrowany
 
Data rejestracji: 10.07.2011
Lokalizacja: Kraków
Posty: 4
staryczlowiek w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
czym zgrac material analogowy do postaci cyfrowej?

Witam.
Temat ten przewija sie po tym forum w kilku watkach, jednak sa to czasem tematy sprzed ladnych kilku lat. Dlatego chcialbym prosic Was o porade bo jestem w tym laikiem.
Kilkanascie lat temu nagralem sporo materialu jakas analogowa kamerka. Posiada ona wyjscia chinch (czy jak to sie tam pisze) audio i video (audio tylko mono).
Chcialbym "jakos" przegrac to wszystko do postaci cyfrowej. Moze to byc DVD albo jakiekolwiek formaty cyfrowe, z ktorymi juz potem bede mogl sie bawic na kompie.

Doradzcie mi prosze jakim urzadzeniem najlepiej dokonac zgrywania. Czy powinien to byc jakis video grabber, czy moze tuner tv czy zwykla nagrywarka stacjonarna dvd...? Cos zakupic musze, ale nie mam pojecia co najlepiej.
Dodam, ze zalezaloby mi aby to cos, dalo sie podlaczyc do laptopa (USB / FireWire) bo stacjonarny blaszak ma tylko moj syn (pewnie by uzyczyl staremu ojcu ale wolalbym nie utrudniac).

Z gory dziekuje za pomoc.
staryczlowiek jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 10.07.2011, 14:38   #2
gallus
gÓru
 
Avatar użytkownika gallus
 
Data rejestracji: 20.12.2003
Lokalizacja: Zbąszynek
Posty: 5,983