Powrót   Forum CDRinfo.pl > Edycja, konwersja i kompresja audio/video > DVD-Video

DVD-Video Tematy poświęcone kopiowaniu, edycji, konwersji i kompresji z/do formatu DVD



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Stary 02.12.2010, 19:37   #1
cafedelmaree
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 02.12.2010
Posty: 2
cafedelmaree w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
jak polaczyc zawartosc dvd

witam

Jestem kompletnie zielony w temacie. Skopiowałem cała zawartośc dvd ( koncert) na dysk twardy za pomoca programu dvd shrink 3.2 Pl. Teraz na dysku mam dwa katalogi Audio TS i Video TX. W drugim mam jakies pliki ale jak je odtwarzam to piosenka zaczyna sie od polowy albo jest tylko do polowy. Problem jest taki . Potrzebuje to wszytsko zgrac w jeden plik zebym mogl spokojnie z apomoca jednego pliku obejrzec caly koncert. Klikam i leci.... . Jak to wszystko połaczyć
cafedelmaree jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 02.12.2010, 20:32   #2
Reetou
Zarejestrowany
 
Data rejestracji: 18.05.2004
Posty: 9,590