Powrót   Forum CDRinfo.pl > Edycja, konwersja i kompresja audio/video > DVD-Video

DVD-Video Tematy poświęcone kopiowaniu, edycji, konwersji i kompresji z/do formatu DVD



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Stary 26.01.2005, 19:33   #1
MAREK11
Bywalec
 
Avatar użytkownika MAREK11
 
Data rejestracji: 28.12.2004
Posty: 41
MAREK11 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Jak zrobić menu z filmem

Jestem początkujący i mam prośbę ; Mam film z uroczystości rodzinnej zrobiony na DVD.Wykonałem menu w programie -Pinnacle studio-i chciałem dołączyć mój film z uroczystości , ale nie chce program przyjąć tego filmu.
Nie wiem może coś żle robie może ktoś ma taki program i mógł by mi napisać
jak to mam zrobić.Czytam opisy różne ,ale mam już trochę lat i trochę ciężko wchodzi do głowy. Bardzo bym chciał to dobrze zrobić, może trzeba inny program . Bardzo był bym wdzięczny jak ktoś z tego forum by mi pomógł i npisał po kolei jak to robić bo nie znam języka angielskiego. Pozdrawiam.
MAREK11 jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 26.01.2005, 19:54   #2
mikad
Nowy na forum
 
Avatar użytkownika mikad
 
Data rejestracji: 08.11.2004
Posty: 20
mikad w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Cytat:
Napisany przez MAREK11
Jestem początkujący i mam prośbę ; Mam film z uroczystości rodzinnej zrobiony na DVD.Wykonałem menu w programie -Pinnacle studio-i chciałem dołączyć mój film z uroczystości , ale nie chce program przyjąć tego filmu.
Nie wiem może coś żle robie może ktoś ma taki program i mógł by mi napisać