Powrót   Forum CDRinfo.pl > Edycja, konwersja i kompresja audio/video > DVD-Video

DVD-Video Tematy poświęcone kopiowaniu, edycji, konwersji i kompresji z/do formatu DVD



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Stary 01.11.2009, 21:59   #1
Claudi
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 01.11.2009
Posty: 3
Claudi w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Podział pliku VOB

Cześć!

Jestem nowy w temacie i ze skruchą od razu przyznaję, że nie przejrzałem wszystkich 170 stron z dyskusjami.

Mam takli problem:

W jednym pliku VOB mam zapisanych kilka oddzielnych zupełnie filmików. Jak podzielić ten plik w taki sposób, by każdy filmik znalazł się w oddzielnym pliku VOB i mógł być odtwarzany bez konieczności wchodzenia do menu płyty DVD?

Czy możecie podpowiedzieć, w jakich dyskusjach szukać rozwiązania?

Pozdrawiam -
Claudi
Claudi jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 01.11.2009, 22:07   #2
Reetou
Zarejestrowany
 
Data rejestracji: 18.05.2004
Posty: 9,590