Powrót   Forum CDRinfo.pl > Edycja, konwersja i kompresja audio/video > DVD-Video

DVD-Video Tematy poświęcone kopiowaniu, edycji, konwersji i kompresji z/do formatu DVD



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Stary 04.05.2005, 17:27   #1
Ryżu
Bywalec
 
Data rejestracji: 10.04.2005
Posty: 25
Ryżu w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Question powrót do zacinania się filmów

no i znów problem tylko na innym stopniu
Prosze o wytłumaczenie mi jak zrobić re-author zrobionego filmu
film został zkompresowany programem WINavi converter 6.2 jak by był ktos łaskawy podać krok po kroku jak zrobic no niestety ja jestem początkującym w tej dziedzinie
Ryżu jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 05.05.2005, 08:07   #2
Stef
Guru
 
Data rejestracji: 26.04.2002
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Posty: 1,557
Stef zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
co chcesz dokladnie zrobic/
Stef jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 05.05.2005, 17:46   #3
Ryżu
Bywalec
 
Data rejestracji: 10.04.2005
Posty: 25
Ryżu w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
zacina mi się nagrany film takie zacięcia sa co 4 s no i nie da się tego oglądać jak zrobić by się nie zacinał obraz i było ok tytlko krok po kroku całą instrukcję PROŚBA
Ryżu jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 05.05.2005, 18:22   #4
ed hunter
Obyś nadepnął na LEGO!
Zlotowicz
 
Data rejestracji: 30.11.2004
Posty: 38,993