Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   DVD-Video (https://forum.cdrinfo.pl/f13/)
-   -   Problem z przegraniem na dysk filmu "............." (https://forum.cdrinfo.pl/f13/problem-przegraniem-dysk-filmu-56079/)

- Deckard - 29.01.2011 12:51

Cytat:

uzywam DVDFab, aby przegrać filmy do ISO. Wybieram opcję: Film główny i zgrywam obie wersje do plików ISO.
zgraj całą płytę bez wykrajania , w twoim playerze westernowym start z menu płyty - żądana wersje filmu :)

Nowy2011 29.01.2011 13:10

Cytat:

"start z menu płyty - żądana wersje film"
Zgrałem już też film w całości, ale wtedy zamiast przyspieszenia wskakują jakieś inne momenty z filmu itp. "krzaki". Może jestem "zielony" w czymś (dopiero po czasie odkryłem przewijanie o 10 min w tym odtwarzaczu WD :)) - ale jak zgrywam cały dysk do ISO to menu płyty się nie pojawia nigdy tylko od razu leci film. Chyba że mam to przegrać jako katalog z VOB-ami i wtedy plik z menu. - w sumie tak jeszcze nie próbowałem. :)

Zastanawiam się czy to co napisał kolega wcześniej może być dobrym tropem.

W każdym razie bardzo dziękuję za odpowiedź!

Nowy2011 29.01.2011 17:03

Cytat:

zgraj całą płytę bez wykrajania
:( Nic to nie dało jednak. Zgrałem całość - i jaki plik bym nie wybrał na WD to zaczyna od początku cały film o długości ponad 3h -czyli 2 wersje naraz z dziwnymi skokami. Żadnego menu ani innych ekranów. Z tego co czytałem na zagranicznym forum to Western ma problem z menu. Może do nowszych modeli WD nowy firmware pomaga - do mojego nie.

Cytat:

Ale zawsze możesz usunąć kąty (jedną z wersji filmu).
Z chęcią to zrobię tylko jak? Może jest jakiś program, który zapisze obraz filmu w ISO bez podziału na rozdziały, zachowując jakość DVD?

- Deckard - 29.01.2011 17:16

spróbuj zgrać fabem tylko jedna wersje filmu bez menu , zaznacz tylko napisy i audio jakie Cie interesuje

Nowy2011 29.01.2011 17:35