Powrót   Forum CDRinfo.pl > Edycja, konwersja i kompresja audio/video > DVD-Video

DVD-Video Tematy poświęcone kopiowaniu, edycji, konwersji i kompresji z/do formatu DVD



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Stary 22.12.2009, 19:45   #1
lortom
Nowy na forum
 
Avatar użytkownika lortom
 
Data rejestracji: 22.12.2009
Posty: 1
lortom w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Witam.
Na początek informacja: -jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o montaż, konwersję itp.
Mam materiał wideo nagrany lustrzanką NIKON D90 w formacie AVI(Motion JPEG) w rozdzielczości 640x424 (szkolne przedstawienie mojej córki) 1,32 GB. Zmontowałem to (choć w moim przypadku to chyba profanacja, że nazywam to montażem) w programie Ulead VideoStudio 11 PL i teraz zaczęły się schody...

Chciałbym przekonwertować to do jakiegoś formatu, który nie pogorszy jakości i będzie obsługiwany przez stacjonarne odtwarzacze (może format DVD?). Nie mam bladego pojęcia o konwersji, formatach, codecach itp. W ogóle nie wiem od czego zacząć. Moje próby konwersji w UVS dały efekt taki, że albo brak dżwięku, albo format obrazu nie taki, albo jakość kiepska, albo odtwarzacz w ogóle nie czyta pliku...

Może znajdzie się ktoś, kto jak krowie na rowie napisze co, jak i gdzie mam ustawić żeby miało to "ręce i nogi". Jeśli Ulead VideoStudio 11 nie jest optymalnym do tego celu (i moich umiejętności) programem to zaopatrzę się w inny.

Bardzo proszę o pomoc, bo dziecko męczy mnie o kilka płytek dla koleżanek i kolegów w klasie .

Jeszcze jedno pytanie. Czy ma znaczenie jeśli w programie UVS napisy do fimu dodaje się przed konwersją?

Ostatnio zmieniany przez joujoujou : 22.12.2009 o godz. 19:47 Powód: EDYTUJ nie gryzie. ;-p