Powrót   Forum CDRinfo.pl > Edycja, konwersja i kompresja audio/video > DVD-Video

DVD-Video Tematy poświęcone kopiowaniu, edycji, konwersji i kompresji z/do formatu DVD



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta
 
LinkBack Opcje związane z dyskusją Ranking: Ranking dyskusji: głosów 4, średnio 5.00. Tryby wyświetlania
Stary 27.02.2004, 09:38   #541
Nowy na forum
 
Avatar użytkownika Sebixus
 
Data rejestracji: 06.11.2003
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 16
Sebixus w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Chyba masz racje zabieram sie do roboty... Do nastepnego
__________________
Kobieca perwersja nie zna granic...
Sebixus jest offline  

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 28.02.2004, 15:22   #542
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 24.02.2004
Posty: 4
zbyszek22 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
dvdmaestro

nie mogę znależćtego programu w necie może on ma jakiś tajemnicy skrot---pomóżcie
zbyszek22 jest offline  
Stary 28.02.2004, 15:25   #543
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 24.02.2004
Posty: 4
zbyszek22 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
szukam dvd maestro w necie go nie znalazłem moze ma jakis tajemniczy skrót--pomózcie
zbyszek22 jest offline  
Stary 28.02.2004, 16:23   #544
Wyjadacz ;)
 
Avatar użytkownika dk75
 
Data rejestracji: 10.05.2003
Posty: 346
dk75 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Sposób znalezienia DVDMaestro był opisany najdalej 3 strony forum do tyłu... należy przeczytać cały wątek a dopiero później zadawać pytania na które nie znalazło się odpowiedzi we wcześniejszych wiadomościach.
__________________
I'm going down...

Hardware:
nagrywarka DVD - ASUS DRW-1608P3S@Pioneer DVR-111L 8.29
Software:
AviSynth, VobSub, SSA, CCE, DVD-Lab Pro, PGC Edit, ImgToolClassic, DVDDecrypter, Nero 6
dk75 jest offline  
Stary 29.02.2004, 19:12   #545
HDmaniak
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika Smartek
 
Data rejestracji: 20.10.2002
Lokalizacja: Łódź
Posty: 8,845
Smartek wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>Smartek wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>Smartek wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>Smartek wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>Smartek wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>Smartek wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>
A nie ma jakis programow co same przerabiaja? tyle trza sie nameczyc?
z gory thx
pozdro

Ostatnio zmieniany przez Smartek : 29.02.2004 o godz. 19:19
Smartek jest offline  
Stary 29.02.2004, 19:23   #546
Bywalec
 
Avatar użytkownika Megaboski
 
Data rejestracji: 13.09.2003
Lokalizacja: Radom
Posty: 36
Megaboski w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Ludzie troszke pracy i wszystko sie znajdzie ja w ciągu 2 dni znalazłem wszystkie potrzebne programy do przerabiania Divx na DVD.
A dla leniwych link www.filemirrors.com/tops.src?perpage=50
A DVD Maestro mozna znaleźc na wszystkich programash typu p2p np. na mule

Mam nadzieje że teraz juz wszyscy sobie poradza na forum zajmiemy sie wazniejszymi sprawami niz szukanie ogólniedostępnego softu

Pozdrawiam
__________________
Coś tam wiem.
Megaboski jest offline  
Stary 02.03.2004, 17:11   #547
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 24.02.2004
Posty: 4
zbyszek22 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
mam pytanko zakupiłem dvd philips 737 czy jest do tego jakis program który czyta napisy bez wklejania do filmu.używałem dvdrip ale wychodzi mi zbyt duzo plytek
zbyszek22 jest offline  
Stary 02.03.2004, 20:19   #548
Wyjadacz ;)
 
Avatar użytkownika tytusdezoo
 
Data rejestracji: 18.11.2003
Lokalizacja: Knurów
Posty: 471
tytusdezoo zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
A JAKI FORMAT NAPISÓW DAJESZ NA PŁYTKĘ Z divX
mOŻLIWE ZE BEDZIE DZIAŁAŁO Z*.SRT!!!
tytusdezoo jest offline  
Stary 02.03.2004, 23:18   #549
I'd like to be a
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika ideJ
 
Data rejestracji: 10.07.2003
Lokalizacja: Łódź
Posty: 1,181
ideJ zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
do philipsa 737 nie dodają żadnego programu Philips z dostępnym obecnie firmware'm (4.1.26) czyta napisy z plików w formacie SAMI (.smi) i SRT. Nie wyświetla polskich znaków diakrytycznych. Konwersji do formatu .srt można dokonać najnowszą wersją SubEdit Player'a bądź Subtitle Workshop'em.
__________________
Jedi Knight from Tau'ri
Proud Lantians' descendant.
ideJ jest offline  
Stary 04.03.2004, 11:07   #550
Forumator
 
Avatar użytkownika Plemnik
 
Data rejestracji: 05.04.2002
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 787
Plemnik zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez CobraVerde
odpisałem Ci na maila...
Super ale jakos nie wszyscy chyba maja dostep do jego poczty a mi tez ten *****ny program robi cuda... Przepraszam za wulgarny jezyk ale ****icy juz dostaje - napisy sa na oko ok, przy wyswietlaniu ssa wszystko jest dobrze a ten *******ony Maestro radosnie importuje jakas polowe napisow w dodatku majac w dupie ich umiejsowienie (znaczy na samym poczatku zaczyna umieszczac napisy z polowy filmu). Aaaaa kurde juz nie moge, robie powrot krola dla buca nie znajacego angielskiego i on koniecznie musi miec napisy...
Pomozcie bo zaraz chyba wyjde na ulice strzelac do ludzi

PS A nie ma jakiegos sensowniejszego programu? Najlepiej takiego co robi co mu sie kaze a nie to co mu sie zachciewa. Najwiecej progsow jest do zrzucania z DVD na DVDr - paranoja jakas, mam wrazenie ze i tak wiekszosc ludzi robi filmy z DivX jako najbardziej dostepnych.

PS Przepraszam wszystkich urazonych tonem mojej wypowiedzi - krew mnie poprostu juz zalewa - cale kodowanie to pikus przy tych *.* napisach...

OK, JUZ NIEAKTUALNE. Przeoczylem informacje o zwroceniu uwagi na czas przy napisach - standardowo Maestro ustawil start na 06 sekunde i to powodowalo wczytywanie napisow od polowy (Bog raczy wiedziec dlaczego tak). Cos mi mowi ze pozegnam ten program mozliwie szybko jakos wyjatkowo problematyczny. Pozdrawiam!
__________________
Rozmowa dwóch ślepych koni: Stary, startujesz jutro w Wielkiej Pardubickiej? Nie widze żadnych przeszkód...
GG 773442

Ostatnio zmieniany przez Plemnik : 04.03.2004 o godz. 12:18
Plemnik jest offline  
Stary 04.03.2004, 14:42   #551
I'd like to be a
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika ideJ
 
Data rejestracji: 10.07.2003
Lokalizacja: Łódź
Posty: 1,181
ideJ zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez Plemnik
Super ale jakos nie wszyscy chyba maja dostep do jego poczty a mi tez ten *****ny program robi cuda... Przepraszam za wulgarny jezyk ale ****icy juz dostaje - napisy sa na oko ok, przy wyswietlaniu ssa wszystko jest dobrze a ten *******ony Maestro radosnie importuje jakas polowe napisow w dodatku majac w dupie ich umiejsowienie (znaczy na samym poczatku zaczyna umieszczac napisy z polowy filmu). Aaaaa kurde juz nie moge, robie powrot krola dla buca nie znajacego angielskiego i on koniecznie musi miec napisy...
Pomozcie bo zaraz chyba wyjde na ulice strzelac do ludzi
Jak w większości przypadków problem tkwi między fotelem a klawiaturą Skoro Maestro umieszcza na początku napisy z połowy filmu to znaczy, że masz problem z SMPTE ścieżki video (a akurat ten problem był poruszany w tym wątku conajmniej kilka razy.

Cytat:
PS A nie ma jakiegos sensowniejszego programu? Najlepiej takiego co robi co mu sie kaze a nie to co mu sie zachciewa. Najwiecej progsow jest do zrzucania z DVD na DVDr - paranoja jakas, mam wrazenie ze i tak wiekszosc ludzi robi filmy z DivX jako najbardziej dostepnych.
Sonic Scenarist? DVD Workshop? Skoro jak sam twierdzisz więcej jest programów do zrzucania z DVD na DVDr, zatem pewnie jednak większość ludzi zajmuje się konwersją DVD -> DVDr

Cytat:
PS Przepraszam wszystkich urazonych tonem mojej wypowiedzi - krew mnie poprostu juz zalewa - cale kodowanie to pikus przy tych *.* napisach...
Duby smalone prawisz, waść

Cytat:
OK, JUZ NIEAKTUALNE. Przeoczylem informacje o zwroceniu uwagi na czas przy napisach - standardowo Maestro ustawil start na 06 sekunde i to powodowalo wczytywanie napisow od polowy (Bog raczy wiedziec dlaczego tak). Cos mi mowi ze pozegnam ten program mozliwie szybko jakos wyjatkowo problematyczny. Pozdrawiam!
ustawienie startu na "06 sekundę" (chodziło o szóstą sekundę filmu?) przesuwało napisy o godzinę? DVD Maestro to naprwdę dobry program do authoringu. Jeden z lepszych na rynku mimo, że od pewnego czasu nie rozwijany. Na dodatek krzywa uczenia jest dlatego programu dość łagodna.
__________________
Jedi Knight from Tau'ri
Proud Lantians' descendant.
ideJ jest offline  
Stary 04.03.2004, 16:42   #552
Forumator
 
Avatar użytkownika Plemnik
 
Data rejestracji: 05.04.2002
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 787
Plemnik zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez ideJ
Jak w większości przypadków problem tkwi między fotelem a klawiaturą Skoro Maestro umieszcza na początku napisy z połowy filmu to znaczy, że masz problem z SMPTE ścieżki video (a akurat ten problem był poruszany w tym wątku conajmniej kilka razy.
Fakt przeoczylem czesc watku - coz pospiech i cala nocka za mna. Nerwy jak zwykle okazaly sie zlym doradca Inna rzecz ze nie bardzo rozumiem dlaczego jesli jest przesuniecie o pare sekund wczytuje jakas niewielka czesc napisow. Rozumiem gdyby pominal tylko napisy ktore akurat w tym czasie sie wyswietlily ale czemu laduje jakis tam procent? Chyba ze to akurat moja wersja ma cos skopane.

Cytat:
Sonic Scenarist? DVD Workshop? Skoro jak sam twierdzisz więcej jest programów do zrzucania z DVD na DVDr, zatem pewnie jednak większość ludzi zajmuje się konwersją DVD -> DVDr

Duby smalone prawisz, waść

ustawienie startu na "06 sekundę" (chodziło o szóstą sekundę filmu?) przesuwało napisy o godzinę? DVD Maestro to naprwdę dobry program do authoringu. Jeden z lepszych na rynku mimo, że od pewnego czasu nie rozwijany. Na dodatek krzywa uczenia jest dlatego programu dość łagodna.
Ok, ok - jednak wczytywanie niepoprawnie napisow innych niz tiff to jednak bug. Co do powyzszego to przeciez sobie sytuacji nie wymyslilem )
Dobry czy nie jakos mnie nie przekonuje. Mazy mi sie cos wszystko w jednym - wczytuje avi, wczytuje txt ustawiam odpowiedni bitrate i proporcje - zostawiam kompa na noc a rano mam gotowy obraz do nagrania )) ehhh to by byl ideal. A nie 50 programow, kazdy etap autoringu w innym

Co do ripowania i autoringu to sie nie zgodze. Owszem na zachodzie tak ale u nas z tego co widze po znajomych to 90% DVD powstaje z kilku dyskowych divXow. Coz malo kto ma wiekszy zbior DVD za to divX jest powszechny
Nie mowiac juz o nowosciach. Ciekawe ile osob na forum ma oryginalny DVD z np powrotem krola...
__________________
Rozmowa dwóch ślepych koni: Stary, startujesz jutro w Wielkiej Pardubickiej? Nie widze żadnych przeszkód...
GG 773442
Plemnik jest offline  
Stary 04.03.2004, 18:55   #553
I'd like to be a
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika ideJ
 
Data rejestracji: 10.07.2003
Lokalizacja: Łódź
Posty: 1,181
ideJ zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez Plemnik
Fakt przeoczylem czesc watku - coz pospiech i cala nocka za mna. Nerwy jak zwykle okazaly sie zlym doradca Inna rzecz ze nie bardzo rozumiem dlaczego jesli jest przesuniecie o pare sekund wczytuje jakas niewielka czesc napisow. Rozumiem gdyby pominal tylko napisy ktore akurat w tym czasie sie wyswietlily ale czemu laduje jakis tam procent? Chyba ze to akurat moja wersja ma cos skopane.
Załadował tylko te, które startowały powyżej pierwszej godziny (czyli te nie pominięte )
Cytat:
Ok, ok - jednak wczytywanie niepoprawnie napisow innych niz tiff to jednak bug. Co do powyzszego to przeciez sobie sytuacji nie wymyslilem )
Którą masz wersję? Ja mam 2.9 i zawsze wczytuję do niej nieskompresowane bitmapy.
Cytat:
Mazy mi sie cos wszystko w jednym - wczytuje avi, wczytuje txt ustawiam odpowiedni bitrate i proporcje - zostawiam kompa na noc a rano mam gotowy obraz do nagrania )) ehhh to by byl ideal. A nie 50 programow, kazdy etap autoringu w innym
Chyba dvd2dvd robi większość rzeczy za Ciebie (to jest tylko nakładka na CCE, Avisynth'a i pewnie jeszcze coś). Generuje chyba nawet skrypt dla Scenarista i w Scenariscie trzeba wygenerować vob'y.
Cytat:
Co do ripowania i autoringu to sie nie zgodze. Owszem na zachodzie tak ale u nas z tego co widze po znajomych to 90% DVD powstaje z kilku dyskowych divXow. Coz malo kto ma wiekszy zbior DVD za to divX jest powszechny
No powiedzmy, że rzecz jest dyskusyjna. Moim zdaniem cena odtwarzaczy wspierających divx'y jest w tej chwili na tyle niska, że osoby z dużą kolekcją divxów lepiej by zrobiły po prostu nabywając jeden z nich. Na pewno nie chciałbym trzymać na półce obok innych płyt DVD produktu takiej konwersji... Jednorazowe obejrzenie? hmm no może ale musiałbym być zdrowo zdesperowany. Zerknij sobie czasem na stronki związane z sieciami P2P.
Cytat:
Nie mowiac juz o nowosciach. Ciekawe ile osob na forum ma oryginalny DVD z np powrotem krola...
Liczba osób, które mają oryginalny DVD z Powrotem Króla równa jest zeru. I to nie tylko na tym forum. To DVD się jeszcze w ogóle nie pojawiło ^_^ Jeśli nawiązujesz do tego co krąży po sieciach P2P to jest to zgrywane z kina (tylko w trochę specjalny sposób -- nasi sąsiedzi ze wschodu wpadli na ten sposób nagrywania).
__________________
Jedi Knight from Tau'ri
Proud Lantians' descendant.
ideJ jest offline  
Stary 04.03.2004, 19:20   #554
Forumator
 
Avatar użytkownika Plemnik
 
Data rejestracji: 05.04.2002
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 787
Plemnik zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez ideJ
Załadował tylko te, które startowały powyżej pierwszej godziny (czyli te nie pominięte )
Którą masz wersję? Ja mam 2.9 i zawsze wczytuję do niej nieskompresowane bitmapy.
Chyba dvd2dvd robi większość rzeczy za Ciebie (to jest tylko nakładka na CCE, Avisynth'a i pewnie jeszcze coś). Generuje chyba nawet skrypt dla Scenarista i w Scenariscie trzeba wygenerować vob'y.
No powiedzmy, że rzecz jest dyskusyjna. Moim zdaniem cena odtwarzaczy wspierających divx'y jest w tej chwili na tyle niska, że osoby z dużą kolekcją divxów lepiej by zrobiły po prostu nabywając jeden z nich. Na pewno nie chciałbym trzymać na półce obok innych płyt DVD produktu takiej konwersji... Jednorazowe obejrzenie? hmm no może ale musiałbym być zdrowo zdesperowany. Zerknij sobie czasem na stronki związane z sieciami P2P.
Liczba osób, które mają oryginalny DVD z Powrotem Króla równa jest zeru. I to nie tylko na tym forum. To DVD się jeszcze w ogóle nie pojawiło ^_^ Jeśli nawiązujesz do tego co krąży po sieciach P2P to jest to zgrywane z kina (tylko w trochę specjalny sposób -- nasi sąsiedzi ze wschodu wpadli na ten sposób nagrywania).
A pewnie, ja tez bym tego nie nagrywal dla siebie - ot takie zamowienie kolegi. Chociaz nie wyglada to zle, to telecine wiec cyfrowo zgrywane klatka po klatce plus AC3 (aczkolwiek cos z nim jest nie tak).

Co do odtwarzaczy to nie masz racji - jakby nie patrzec niezle odtwarzacze dvd (mam porownanie bo dla siebie kupilem Ronina za 300zl a staruszek wydal ciezkie pieniazki na odtwarzacz dobrej klasy i o ile z dzwiekiem sie nie wypowiem, dla mnie jest porownywalny ale mam taki sobie sluch; to obraz jest lepszy na roninie) mozna na allegro kupic za okolo 300zl, odtwarzacz sredniej klasy do divX kosztuja 600-700 wiec to zawsze 2 razy tyle. Wszystko to oczywiscie jest wzgledne bo to kwestia zasobnosci portfela i tego jak bardzo komus na tych filmach zalezy (ja bez narzekania wiekszosc filmow ogladam na monitorze).

BTW Zdziwilem sie po obejrzeniu efektu tej konwersji, mozesz mi wierzyc lub nie ale wyglada to lepiej od wielu tak zwanych gazetowek

PS Teraz zauwazylem ze poprzednio napisalem 'marzy' przez 'z'... to literowka. W kazdym razie, niech mi Bog wybaczy... ;-)
__________________
Rozmowa dwóch ślepych koni: Stary, startujesz jutro w Wielkiej Pardubickiej? Nie widze żadnych przeszkód...
GG 773442

Ostatnio zmieniany przez Plemnik : 04.03.2004 o godz. 19:23
Plemnik jest offline  
Stary 05.03.2004, 07:59   #555
Karolina & xbox & DVDRIP
 
Avatar użytkownika michaeel
 
Data rejestracji: 28.11.2003
Lokalizacja: Jaworzno
Posty: 32
michaeel w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Tak sobie czytam caly watek i najbardziej interesuja mnie napisy Poniewaz nie znalazlem w sieci (jeszcze) Maestro to powiem jak ja to robielm...moze napisze wlasny FAQ

1. Wzialem film - 2CD - Lzy Slonca
2. Zgralem obie plyty na HDD (bez napisow)
3. Napisy sciagnalem z napisy.info do wersji 1CD
4. W nanbudzie polaczylem video i dalem na 25fps (bez audio)
5. Wyjalem sobie audio (ac3)
6. Wykasowalem 2 CD z filmem w XVIDzie
7. Uzywajac besweeta i besileced zrobilem fixa ac3 (dzwiek juz gotowy)
8. Zrobilem skrypt avs
9. Zgralem plugin z MaestrSTB do VirtualDub
10. Odplailem STB, wczytalem napisy, zmienilem na 25fps i dalem preview
11. Otwarlem skrypt avs w Virtual Dub, i dodalem 2 filtry (resize i napisy z STB)
12. w STBMaestro klikam ikonke VDuba i w Vdubie podgladam sobie obraz, napisy sa wrenderowane w obraz i bardzo ladnie sie prezentuja !!!
13. Tworze frameserver i odpalam CCE, teraz koduje sobie obraz i robie authoring - TMPGenc Authoring lub Ulead Movie Factory2 (ewentualnie DVDShrink jak zle sobie obliczyem video )
14. Wypalam

Tak w skorcie moge to opisac..
podobnie tworzylem VCD tylko ze napisy byly zripowane z DVD i potem do SSA. Zrobilem tak ok 60-70 filmow VCD z DVD, napisy sa naprawde eleganckie Wiec polecam wrenderowanie napisow do divx2dvd !!!
__________________
Tak.. mam LiteONa

XBOX ?? Zobacz co to za sprzęt
http://xbox.makii.pl -> my page
michaeel jest offline  
Dyskusja zamknięta

Opcje związane z dyskusją
Tryby wyświetlania Oceń tę dyskusję
Oceń tę dyskusję:

Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
TrackbacksWyłączone
PingbacksWyłączone
RefbacksWyłączone



Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 06:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions Inc.
Search Engine Optimization by vBSEO