Powrót   Forum CDRinfo.pl > Edycja, konwersja i kompresja audio/video > DVD-Video

DVD-Video Tematy poświęcone kopiowaniu, edycji, konwersji i kompresji z/do formatu DVD



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Stary 24.07.2005, 08:54   #1
Jędrek65
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 19.01.2005
Posty: 2
Jędrek65 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Wielki Problem z nagraniem płyty DVD+R!.

Witam wszystkich.
Jestem nowicjuszem w temacie nagrywania DVD,tydzień temu dopiro kupiłem nagrywarkę i mam blade pojęcie w tej kwestji,dlatego proszę o pomoc znawców i fachowców w tej dziedzinie.Otóż nie mogę nagrać płyty DVD+R,udaję mi się nagrać płytę DVD-R,ale + za chiny nie mogę,wyskakuje taki komunikat(Could not perform end of Disc-at-once) ,może to kwestia ustawień w programie Nero?.Mam nagrywarkę LG-4163B i korzystam z programu Nero Burning Enterprise Edition 6.6.0.14.Proszę wszystkich o pomoc
którzy wiedzą w czym problem,z góry wzystkim serdeczne dzieki.
Pozdrawiam Jędrek

Ostatnio zmieniany przez Jędrek65 : 24.07.2005 o godz. 09:08
Jędrek65 jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 24.07.2005, 11:03   #2
madmax2
Godzina 5-ta minut 30-ści
 
Avatar użytkownika madmax2
 
Data rejestracji: 06.10.2002
Posty: 1,067
madmax2 niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Co to za płyty? Z jakim profilem nagrywasz w Nero?
__________________
Pozdrawiam.
Lepiej powiedzieć:
"To interesujące, co mówisz" zamiast "Co Ty pie...lisz"
Lepiej powiedzieć:
"Chyba powinieneś to przemyśleć" zamiast "No i weź tłumacz *****owi"
Lepiej powiedzieć: