Powrót   Forum CDRinfo.pl > Edycja, konwersja i kompresja audio/video > DVD-Video

DVD-Video Tematy poświęcone kopiowaniu, edycji, konwersji i kompresji z/do formatu DVD



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Stary 21.02.2006, 17:28   #1
pkal
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 21.02.2006
Posty: 1
pkal w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Wstawianie Napisów do DVD - POMOCY!

Jestem absolutnym laikiem w sprawach komputerowych ale jakos staram sie uczyc i tak oto od 2 dni ucze sie nagrywac filmy dvd ... no i juz udalo mi sie z powodzeniem pierwszy sciagniety avi zmienic w plyte dvd ktora chodzi na stacjonarnym odtwarzaczy przy tv ale jest jeszcze jeden problem ... jak nagrac na taka plyte napisy? czytalem sporo ale nic nei zrozumialem wiec prosze o łopatologiczna pomoc ...

do konwetowania uzylem programu WinAVIVideoConverter a do odtworzenia allPlayera i wszystko mi zadziałało ... nagrałem w Nero oczywiscie ...

Prosze kogos o pomoc oczywiscie jak najłatwiejsza i ewentualnei bezposrednio na maila ... pkal@poczta.onet.pl

z gory dziekuje tym ktorzy sa na tyle inteligentni ze majac jakas wiedze sa sklonni sie nia dzielic ...
pkal jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 21.02.2006, 17:40   #2
turzol
Bywalec
 
Data rejestracji: 03.03.2003
Lokalizacja: Tychy
Posty: 73
turzol zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Wczytaj napisy do ffdshow - zakładka subtitles (napisy). Przy czym napisy muszą być w tym samym folderze co film i mieć identyczną nazwę jaki plik *.avi. Później konwersja np. w WinAVI i napisy zostaną nałożone na film