![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Napędy optyczne DVD Tematy poświęcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt DVD*R/RW/RAM |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
|
![]() |
#1 | |
-=<Warsaw Moose>=-
Data rejestracji: 09.05.2004
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 101
![]() |
Cytat:
ale defimitywnie podczas testów wyszło, ze winny jest alcohol i to nie jako taki, tylko w momęcie symulacji minimum 8 napędów wirtualnych.
__________________
~~Pozdrawiam~~ ![]() Benq DW 1655 | Pioneer DRV 112 |
|
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 10.10.2004
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 4
![]() |
Odnośnie serwisu BENQ
Tak czytam czytam i sie zastanawiam, bo skoro benq daje starocie tudziez odswiezane nagrywarki to po prostu łamie prawo. Poniewaz w ramach prawa (PRAWA, nie gwarancji - bo gwarancja to w polskim prawie nie obowiazuje - wiem bo walczyłem z LG) maja ci obowiazek ja naprawic. Napewno nie moga dac innej bez twojej zgody. A najlepiej to przy zakupie brać fakturę (nie trzeba brac na żadną firmę) i wtedy sie idzie do sklepu i z tego co sie nie myle to maja obowiazek zwrocic kase zgodnie z prawem RęKOJMI.
Z tego co wiem Jesli sie myle - poprawcie mnie Ale napewno benq nie ma prawa oddawac innych napedow niz nowy lub oddany do naprawy - jak mwie w polskim prawie gwarancja nie istnieje. Jak pojdziecie do producenta i powiecie ze wam sie cos popsuło a on wam powie pocałuj mnie w d*** to nic nie mozesz zrobic
__________________
SayoNara ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bywalec
Data rejestracji: 20.10.2003
Lokalizacja: Kraków
Posty: 69
![]() |
Najprościej spisac uszkodzony napęd nie na gwarancje ale na Ustawę konsumencką w przypadku osób fizycznych (dwa lata od daty zakupu) albo na rękojmię (w przypadku brania sprzętu na firmę).
Miałem taki problem z dvd zakupionym w dużej sieci rtv (po 14 dniach nie dostałem zadnej odpowiedzi co do sposobu rozpatrzenia mojej reklamacji) i zgodnie z ustawą za brak odpowiedniego stanowiska sklep przyjął moje warunki( zaznaczyłem że żądam zwrotu pieniędzy).Na początku pracownik sklepu starał mi się coś tam tłumaczyć ale po krótkiej wymianie zdań i telefonie do szefa niestety musiał oddać mi pieniądze ponieważ do 14 nie dostałem odpowidzi co dalej z moją reklamacja , a ponieważ ustawa wyraźnie mówi że jesli sklep do 14 dni nie poinformuję klienta o sposobie rozpatrzenia reklamacji to przyjmuje warunki klienta (mowa oczywiscie o ustawie konsumenckiej a nie o gwarancji) i sklep musi przyjąć żadania klienta. Nie dajcie się robić w konia.Nie wysyłajcie sprzętu żadnym kurierem tylko zawsze zanoście sprzęt do miejsca, gdzie został zakupiony. |
![]() |
![]() |
|
|