Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Napędy optyczne DVD

Napędy optyczne DVD Tematy poświęcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt DVD*R/RW/RAM



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 07.09.2006, 12:02   #1
Bajbus_35
-=<Warsaw Moose>=-
 
Avatar użytkownika Bajbus_35
 
Data rejestracji: 09.05.2004
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 101
Bajbus_35 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Cytat:
Napisany przez adax
Ja aktualizację napędów przeprowadzam zawsze w trybie awaryjnym systemu i nigdy nie miałem problemu z jego instalacją.
Ja broblemu z instalcją jako taką nie niałem. Broblem był z update-em softu i Qsuite,
ale defimitywnie podczas testów wyszło, ze winny jest alcohol i to nie jako taki, tylko w
momęcie symulacji minimum 8 napędów wirtualnych.
__________________
~~Pozdrawiam~~

Benq DW 1655 | Pioneer DRV 112
Bajbus_35 jest offline  

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 07.09.2006, 18:43   #2
qrczybyk
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 10.10.2004
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 4
qrczybyk w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Odnośnie serwisu BENQ

Tak czytam czytam i sie zastanawiam, bo skoro benq daje starocie tudziez odswiezane nagrywarki to po prostu łamie prawo. Poniewaz w ramach prawa (PRAWA, nie gwarancji - bo gwarancja to w polskim prawie nie obowiazuje - wiem bo walczyłem z LG) maja ci obowiazek ja naprawic. Napewno nie moga dac innej bez twojej zgody. A najlepiej to przy zakupie brać fakturę (nie trzeba brac na żadną firmę) i wtedy sie idzie do sklepu i z tego co sie nie myle to maja obowiazek zwrocic kase zgodnie z prawem RęKOJMI.
Z tego co wiem
Jesli sie myle - poprawcie mnie
Ale napewno benq nie ma prawa oddawac innych napedow niz nowy lub oddany do naprawy - jak mwie w polskim prawie gwarancja nie istnieje.

Jak pojdziecie do producenta i powiecie ze wam sie cos popsuło a on wam powie pocałuj mnie w d*** to nic nie mozesz zrobic
__________________
SayoNara
qrczybyk jest offline  
Stary 07.09.2006, 20:04   #3
mjez
Bywalec
 
Avatar użytkownika mjez
 
Data rejestracji: 20.10.2003
Lokalizacja: Kraków
Posty: 69
mjez zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Najprościej spisac uszkodzony napęd nie na gwarancje ale na Ustawę konsumencką w przypadku osób fizycznych (dwa lata od daty zakupu) albo na rękojmię (w przypadku brania sprzętu na firmę).
Miałem taki problem z dvd zakupionym w dużej sieci rtv (po 14 dniach nie dostałem zadnej odpowiedzi co do sposobu rozpatrzenia mojej reklamacji) i zgodnie z ustawą za brak odpowiedniego stanowiska sklep przyjął moje warunki( zaznaczyłem że żądam zwrotu pieniędzy).Na początku pracownik sklepu starał mi się coś tam tłumaczyć ale po krótkiej wymianie zdań i telefonie do szefa niestety musiał oddać mi pieniądze ponieważ do 14 nie dostałem odpowidzi co dalej z moją reklamacja , a ponieważ ustawa wyraźnie mówi że jesli sklep do 14 dni nie poinformuję klienta o sposobie rozpatrzenia reklamacji to przyjmuje warunki klienta (mowa oczywiscie o ustawie konsumenckiej a nie o gwarancji) i sklep musi przyjąć żadania klienta.
Nie dajcie się robić w konia.Nie wysyłajcie sprzętu żadnym kurierem tylko zawsze zanoście sprzęt do miejsca, gdzie został zakupiony.
mjez jest offline  
Dyskusja zamknięta


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 14:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.