![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Napędy optyczne DVD Tematy poświęcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt DVD*R/RW/RAM |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
|
![]() |
#1 |
Guru
Data rejestracji: 28.07.2002
Lokalizacja: Stargard
Posty: 1,697
![]() |
płyta na nośniku jak widać, nie powiem jakiej firmy 8 ) ,żeby nie było odruchu Pawłowa po podaniu nazwy firmy
![]() http://img124.exs.cx/my.php?loc=img1...enq16204ko.jpg i wyjaśnienie tych regularnych skoków prędkości (czyżby WOPC tak działał ? - jest włączony) nagranie wykonane na Ashampoo Burning Studio 5 - nero coś nie lubi DVD-R wyniki są o wiele gorsze :\ Ostatnio zmieniany przez rork : 21.03.2005 o godz. 19:40 |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 19.02.2005
Lokalizacja: Kraków ale Basingstoke UK
Posty: 161
![]() |
Cytat:
A płytka też co najmniej niczego sobie , szczególnie , że to minus. ![]() Ostatnio zmieniany przez GRZDYLEK : 21.03.2005 o godz. 20:33 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 19.02.2005
Posty: 19
![]() |
napisali ze naprawa nie byla mozliwa i mam teraz pro box'a
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 19.02.2005
Lokalizacja: Kraków ale Basingstoke UK
Posty: 161
![]() |
Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 19.02.2005
Posty: 19
![]() |
ja dzisiaj tez nie moglem uwierzyc patrzac na pudelko myslalem ze to jakies jaja otworzylem a tu ciach
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Kodex 3 - Wyrok Zapadł
Data rejestracji: 02.01.2004
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 11,779
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
... a tu LG z podpiętym liścikiem: "Przepraszamy za ten BenQ co go sprzedaliśmy Nawet nie wiemy jak się go otwiera - więc nie wiemy jak naprawić ![]() Bo to pierwsza reklamacja ![]() Mamy nadzieję, że ten model spełni wszelkie Pana oczekiwania A psuje się dopiero po drugim roku użytkowania Więc nie postawi nas w tak kłopotliwej sytuacji jak ta Z poważaniem BenQ Service Poland European Union" ![]() ![]()
__________________
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|