![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Napędy optyczne DVD Tematy poświęcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt DVD*R/RW/RAM |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
|
![]() |
#1 |
Bywalec
Data rejestracji: 03.02.2006
Posty: 45
![]() |
U mnie z Qsuite był wogóle duży probelm. Nie dość że nie było widać aby działał solid burn(nic nie dodawalo sie w te puste pola), to nie działał mi test jakości Qscan! Miałem też inne problemy wiec oddałem nagrywarke do reklamacji(dziś). Zobaczymy co bedzie jak wróci.
|
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Guru
Data rejestracji: 14.05.2005
Lokalizacja: Biegun zimna
Posty: 1,251
![]() |
Napisz jak sprzęt działa po naprawie.
__________________
Racja jest jak d..., każdy ma swoją ![]() PIONEER 112 ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
|
|