![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Napędy optyczne DVD Tematy poświęcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt DVD*R/RW/RAM |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
|
![]() |
#1 | |
Moderator
Zlotowicz
![]() Data rejestracji: 01.12.2004
Lokalizacja: Deep Dark Ocean
Posty: 4,106
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
jusz pisalem i nie od teraz wiem na czy polega gwarancja Door-To-Door ![]() cos sie mi zdaje ze ta rozmowa dalej nie ma sensu na temat gwarancji Benq czy innego producenta P.S. A co jesli nie jestes zdecydowany jaki sprzet (Producent, model) kupic przeczytales to i wiele innych forum ale jednak dalej nie jestes zdecydowany na wymazony sprzet I co idziesz do MM kupujesz przychodzisz do domu podlaczasz i sprzet dziala ( jest wolny od wad ) ale nie spelnia twoich oczekiwan i co teraz jusz go nie oddasz a tak kupujesz jesli masz taka mozliwosc w "zaprzyjaznionym sklepie " zrobisz test kilku (modeli, producentow) poczym zakupisz ten ktory wedlog ciebie jest najlepszy i wtedey osiagniesz 100% sukcesu ![]()
__________________
Every wish is only a journey away... |
|
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 | |
MiniDisc
Zlotowicz
![]() Data rejestracji: 01.02.2005
Lokalizacja: Poznań
Posty: 5,803
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
Odnośnie zakupów w MM to nie taki diabeł straszny.... Mamy jako klienci prawo do zwrotu towaru w przeciągu 3 dni od daty zakupu bez podania przyczyny, to chyba wystarczy na sprawdzenie sprzętu. Moja "Lepsza Połowa" kupiła suszarkę do włosów w MM cztery razy ją reklamowaliśmy (Moja zawsze się upierała że chce ten sam model bo ma jakąś tam pierdołę potrzebną do układania włosów) nigdy nie było problemu z reklamacją, załatwiają od ręki (albo zwrot gotówki, albo wymiana na nowe, albo dopłata do lepszego modelu - za czwartym razem skorzystaliśmy z tej ostatniej możliwości) Jeśli chodzi o "zaprzyjaźnione sklepy" - mój ojciec kupił telewizor w takim sklepie, po jakimś czasie telewizor "padł", no to z telewizorem do sklepu bo jest jeszcze na gwarancji i tu nasza konsternacja..... sklep "zbańczył" i szukaj wiatru w polu... została płatna naprawa ![]() 8 ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
sound.vision.soul
Data rejestracji: 31.01.2005
Posty: 230
![]() |
Cytat:
![]()
__________________
Logitech UltraXMedia Keyboard Flat OEM; dysortografia; składak WIGRY 3 ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|