Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Napędy optyczne DVD

Napędy optyczne DVD Tematy poświęcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt DVD*R/RW/RAM

Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta

Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 09.06.2005, 22:01   #1
chairon
Nowy na forum

Data rejestracji: 03.06.2005
chairon w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
BenQ DW1620 - kilka pytań

Witam

Przepraszam, że ciągle zakładam nowe wątki, ale ten o BenQ jest tak niemiłosiernie rozrośnięty, że naprawdę trzeba byłoby chyba spędzić kilka godzin by doszukać się w nim potrzebnych informacji Otóż mam kilka pytań do osób, które są obeznane w temacie, bo ja niestety jestem zielony.

1. Jak to jest z regionalizacją napędu. Jeśli przykładowo włożę płytę R1, to napęd automatycznie przestawi się na taki region, prawda? Z kolei włożenie płyty R2 powoduje ustawienie takiego właśnie regionu. Z tego co już wiem, to takich zmian może być 5. A czy da się to później jakoś zresetować?

2. Czy jeśli ostatnia wykorzystana zmiana przypadłaby na R1, to czy jedynym sposobem przywrócenia możliwości odczytu płyt R2 jest wgranie BIOSu RPC1 czy to też już wtedy nie pomoże?

3. Rozumiem, że aby uczynić ten napęd region free, muszę wgrać BIOS RPC1, co pewnie wiąże się z utratą gwarancji. Aktualny BIOS zainstalowany w moim napędzie to wersja B7T9, którą również znalazłem na stronie producenta i domyślam się, że to dokładnie ten sam BIOS, choć może jestem w błędzie. Czy po wgraniu BIOSU RPC1 jest możliwy powrót do RPC2 (oryginalnego firmowego) aby w razie jakichś problemów z napędem gwarancja była uznana?

Pozdrawiam
chairon
chairon jest offline  

#ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec

Data rejestracji: 29.12.2008

CDRinfo.pl is online  
Stary 09.06.2005, 22:08   #2
VIZZARD