Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Napędy optyczne DVD

Napędy optyczne DVD Tematy poświęcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt DVD*R/RW/RAM



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta
 
LinkBack Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 05.12.2004, 13:03   #1
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 13.10.2004
Posty: 11
MarcinDH w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Jak to jest z tym BookType ?

Zeby ulatwic sobie zycie wlaczylem Auto Bit Setting Omnipatherem.
Lecz po nagraniu plytki +R jest nie widziana przez stacjonarny
odtwarzacz (niewiem czego to wina). Program Book type wykrywa ze plytka ma zmieniony typ. Wiec chcialem sprobowac programowo i niewiem jak sie do tego zabrac. Mam BookType v1.3.0 i 1.3.3 Nagrywarke Liteon 1633s bios BS0K. Chce zmienic Booktype na DVD-ROM (czysty nosnik DVD+R Esperanza 4x) klikam change i na dole w pisze BookType Change Successfully ! jednak w polu Current Disk BookType dalej pisze DVD+R. Chcialem spytac czy ta zmiana jest juz zapisana na nosniku i czy robi sie ja przed czy po nagraniu plytki np w Nero ?? Czy moze robie cos zle ??
__________________
Celeron D 2,4GHz @ 3,5GHz , 2x256MB DDR400 Dual , Abit IS-7 intel865, 80GB Barracuda 7,GeForce FX 5700LE , SB Audigy 2 , DVD Toshiba SD-M1712 16x, DVDRW LiteON 1633s 16x
MarcinDH jest offline  

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 05.12.2004, 13:17   #2
Team Member
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika Bartez
 
Data rejestracji: 18.10.2002
Lokalizacja: malopolska
Posty: 4,167
Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>
Cytat:
Napisany przez MarcinDH
Zeby ulatwic sobie zycie wlaczylem Auto Bit Setting Omnipatherem.
Lecz po nagraniu plytki +R jest nie widziana przez stacjonarny
odtwarzacz (niewiem czego to wina). Program Book type wykrywa ze plytka ma zmieniony typ. Wiec chcialem sprobowac programowo i niewiem jak sie do tego zabrac. Mam BookType v1.3.0 i 1.3.3 Nagrywarke Liteon 1633s bios BS0K. Chce zmienic Booktype na DVD-ROM (czysty nosnik DVD+R Esperanza 4x) klikam change i na dole w pisze BookType Change Successfully ! jednak w polu Current Disk BookType dalej pisze DVD+R. Chcialem spytac czy ta zmiana jest juz zapisana na nosniku i czy robi sie ja przed czy po nagraniu plytki np w Nero ?? Czy moze robie cos zle ??
zmiana na DVD-ROM będzie dopiero po nagraniu płytki. Włączasz BookType, zmieniasz z DVD+R na DVD-ROM, minimalizujesz program, uruchamiasz np Nero i nagrywasz. Po tym płytka powinna być widziana jako DVD-ROM.
__________________
Pozdrawiam
Bartez

Ranking dysków twardych
Bartez jest offline  
Stary 05.12.2004, 13:22   #3
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 13.10.2004
Posty: 11
MarcinDH w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Cytat:
Napisany przez Bartez
zmiana na DVD-ROM będzie dopiero po nagraniu płytki. Włączasz BookType, zmieniasz z DVD+R na DVD-ROM, minimalizujesz program, uruchamiasz np Nero i nagrywasz. Po tym płytka powinna być widziana jako DVD-ROM.
Ok dzieki. nagram plytke i postaram sie ja dzis sprawdzic u kumpla
__________________
Celeron D 2,4GHz @ 3,5GHz , 2x256MB DDR400 Dual , Abit IS-7 intel865, 80GB Barracuda 7,GeForce FX 5700LE , SB Audigy 2 , DVD Toshiba SD-M1712 16x, DVDRW LiteON 1633s 16x
MarcinDH jest offline  
Stary 05.12.2004, 20:28   #4
Wyjadacz ;)
 
Avatar użytkownika Salem
 
Data rejestracji: 08.10.2004
Lokalizacja: Dębica
Posty: 240
Salem zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Gdybyś miał jeszcze jakieś niejasności co BookType w swojej nagrywarce to zerknij tu dla DVD+RW i dla DVD+R Jak do tej pory nie miałem z tym problemów.

Powodzenia
Salem jest offline  
Dyskusja zamknięta

Opcje związane z dyskusją
Tryby wyświetlania

Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
TrackbacksWyłączone
PingbacksWyłączone
RefbacksWyłączone



Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 22:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions Inc.
Search Engine Optimization by vBSEO