Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Napędy optyczne DVD

Napędy optyczne DVD Tematy poświęcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt DVD*R/RW/RAM



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 31.01.2005, 22:12   #1
anasiza
Stały bywalec ;)
 
Data rejestracji: 10.02.2004
Lokalizacja: LODZ
Posty: 144
anasiza zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
jaka szybkość

czytam czytam i czytam
różne są odpowiedzi
i w końcu nie wiem z jaką szybkością nagrywać płytę dvd
dla przykładu mam płytę verba 8x bo tylko te używam
czy jakość nagrania będzie lepsza stosując prędkość zapisu 4x czy 8x a może 2x
mam neca 3500 i niestety testów nie mogę przeprowadzić a swoją drogą to też niewierzę w te testy
Jestem laikiem w tych sprawach ale wydaje mi się że jak nagrywam wolniej to napewno dokładniej się to wypala a może i mocniej jest wypalone i dane będą dłużej przechowywane na tym nośniku
Ja osobiście spotkałem się z faktem że dwie płyty mi padły po 2 latach i to były płyty nagrywane wówczas w maksymalnych prędkościach jak na ówczesne czasy tzn jak dobrze pamiętam to chyba 24x bo wtenczas kupiłem teacka ale nagrywarkę cd

( jest takie powiedzenie co nagle to po diable)
Ale mnie się głównie rozchodzi o nagrywanie płyt DVD
anasiza jest offline  

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 31.01.2005, 22:29   #2
Czołgista
dupa a nie
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika Czołgista
 
Data rejestracji: 06.08.2004
Lokalizacja: Kraków
Posty: 1,434
Czołgista jak się przyłoży ma szansę zostać specem <150 - 249 pkt>Czołgista jak się przyłoży ma szansę zostać specem <150 - 249 pkt>
Cytat:
Napisany przez anasiza
czytam czytam i czytam