Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Napędy optyczne DVD

Napędy optyczne DVD Tematy poświęcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt DVD*R/RW/RAM



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 05.03.2005, 17:46   #1
Skryba71
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 05.03.2005
Posty: 3
Skryba71 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Jaki program do zrzutu z kamery Digital 8

Jakiego programu użyć do zgrania filmu z kamery Digital 8 (Sony DCR 345). Efekt wykonany programem dołączonym do kamery jest niepłynny co jest mocno irytujące.
Dziękuje za wszelkie rady
Skryba71 jest offline  

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 05.03.2005, 17:49   #2
pykson
Czepek - od czepiania sie
 
Avatar użytkownika pykson
 
Data rejestracji: 04.03.2004
Lokalizacja: Górny Śląsk
Posty: 1,472
pykson zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
moze robisz to przez zlacze usb?

podepnij przez zlacze DV (firewire) i zgraj za pomoca programu scenalyzer live
latwiej, szybciej i lepiej jakosciowo sie juz nie da
__________________
UWAGA: nie mylic z MODeratorem!
.
pykson jest offline  
Stary 05.03.2005, 18:17   #3
Skryba71
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 05.03.2005
Posty: 3
Skryba71 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
właśnie przez USB zgrywam film wg instrukcji
Głupie pytanie ale gdzie szukać tego złącza DV
Jak zainstalowałem scenalyzer to nie chciał zadziałać (ale podpięty był kablem do USB) wskazywał "Error" ale bez podawania szczegółów
Jakiego użyć wtedy kabla
Skryba71 jest offline  
Stary 06.03.2005, 00:48   #4
karolkiewicz
NEC 3520 @ LD_3520_1U8
 
Data rejestracji: 09.02.2005
Lokalizacja: Poznań
Posty: 68
karolkiewicz w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Różnie ale na ogół obok USB takie małe z regóły 4 pinowe od góry załamane często nazywane iLink czy coś takiego. Kabla z regóły nie dają w zestawie trzeba dokupić.
karolkiewicz jest offline  
Stary 06.03.2005, 01:45   #5
verb
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 02.03.2005
Posty: 4
verb w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Użyj np. Adobe Premiere, Pinnacle Studio, Unlead Studio

Kamere podłaczylem pod firewire, używałem tych programów i było wszystko ok.

Pozdrawiam
verb jest offline  
Stary 06.03.2005, 08:38   #6
ed hunter
Obyś nadepnął na LEGO!
Zlotowicz
 
Data rejestracji: 30.11.2004
Posty: 39,007
ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
z tych trzech to polecam tylko pinnacle studio 9.

adobe premiere świetny ale trudny, a unlead studio dla mnie jest niedorozwinięty.
ed hunter jest offline  
Stary 06.03.2005, 15:39   #7
karolkiewicz
NEC 3520 @ LD_3520_1U8
 
Data rejestracji: 09.02.2005
Lokalizacja: Poznań
Posty: 68
karolkiewicz w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
pinnacle 9 jest ok
karolkiewicz jest offline  
Stary 06.03.2005, 20:00   #8
pykson
Czepek - od czepiania sie
 
Avatar użytkownika pykson
 
Data rejestracji: 04.03.2004
Lokalizacja: Górny Śląsk
Posty: 1,472
pykson zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
na poczatek pinacle studio bedzie ok, jak sie Skryba poduczy to moze przejsc na premiere albo ediusa

co do kabelka, dolaczany jest on do niektorych kamer sony, ale z reguly trza go dokupic - jezeli w komputerze na plycie glownej nie masz wbudowanego portu firewire to musisz dokupic taki kontroler, najlepiej z kabelkiem
cena kontrolera z kabelkiem to od jakichs 70 do 250, ale taki najtanszy bedzie ok
wazna jest tez wielkosc wtyczki, tzn. mala przy kamerce a przy karcie sa ostatnio 2 porty - duzy i maly wiec przypilnuj tego przy zakupie

usb olej, tylko firewire
i zgrywaj w scenalyzerze, kombajny do obrobki, nie ma co obciazac procka przy zgrywaniu na twardy
__________________
UWAGA: nie mylic z MODeratorem!
.
pykson jest offline  
Stary 06.03.2005, 20:11   #9
Yacko
Stały bywalec ;)
 
Data rejestracji: 21.12.2004
Posty: 123
Yacko zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Istnieje jakiś darmowy soft do zgrywania z DV kamery ?

Ostatnio zmieniany przez Yacko : 07.03.2005 o godz. 12:26
Yacko jest offline  
Stary 06.03.2005, 20:33   #10
pykson
Czepek - od czepiania sie
 
Avatar użytkownika pykson
 
Data rejestracji: 04.03.2004
Lokalizacja: Górny Śląsk
Posty: 1,472
pykson zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez Yacko
Istnieje jakiś darmowy soft do zdrywania z DV kamery ?
a zagooglowac to nie laska?
kliknij
__________________
UWAGA: nie mylic z MODeratorem!
.
pykson jest offline  
Stary 06.03.2005, 21:14   #11
ed hunter
Obyś nadepnął na LEGO!
Zlotowicz
 
Data rejestracji: 30.11.2004
Posty: 39,007
ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Thumbs down

Cytat:
Napisany przez Yacko
Istnieje jakiś darmowy soft do zdrywania z DV kamery ?
jasne - Windows Movie Maker 2 - zgrać można nawet zmontować ale DVD tym się nie zrobi. poza tym w miejscach przycięcia potrafi zrobić chrup.
ed hunter jest offline  
Stary 07.03.2005, 11:39   #12
Yacko
Stały bywalec ;)
 
Data rejestracji: 21.12.2004
Posty: 123
Yacko zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
W laptopie nie mam firewire czy coś takiego sie sprawdzi
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=43913467 ?
Yacko jest offline  
Stary 08.03.2005, 20:38   #13
pykson
Czepek - od czepiania sie
 
Avatar użytkownika pykson
 
Data rejestracji: 04.03.2004
Lokalizacja: Górny Śląsk
Posty: 1,472
pykson zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
@Yacko

watpie ze to sie sprawdzi
bo nie bardzo wiem, jak bedzie widzial komputer tak podpieta kamere
INHO to raczej nie wypali

bierz to http://www.allegro.pl/show_item.php?item=44486432
nawet sie nie zastanawiaj, bo to najlepsze i niedrogie rozwiazanie
__________________
UWAGA: nie mylic z MODeratorem!
.
pykson jest offline  
Stary 04.04.2005, 20:53   #14
Roth
Bywalec
 
Data rejestracji: 14.05.2004
Posty: 37
Roth w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
hmmm, ale może zadziałać, gdzieś czytałem że ludzie bawią sie kamerami podpiętymi pod USB 2, a końcóka FireWire musi ino do kamery pasować.....
Roth jest offline  
Stary 05.04.2005, 23:14   #15
karolkiewicz
NEC 3520 @ LD_3520_1U8
 
Data rejestracji: 09.02.2005
Lokalizacja: Poznań
Posty: 68
karolkiewicz w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Jaki program do zrzucania z kamery DV polecacie:
-Mowie Maker, rozłącza mi przypadkowo połączenie, niestety,
-WinDV, dzieli całe nagranie na sceny, może wiecie jak to wyłączyć,
-Pinnacle, fajny ale komercyjny i za miesiąc problem wróci,
-DVIO, prosty i fajny ale w jednej scenie zgubił dzwięk i już go nie znalazł do końca filmu,
-VirtualDub-a nierozgryzłem (jak i iuVCR).


Coś innego?
karolkiewicz jest offline  
Dyskusja zamknięta

Opcje związane z dyskusją
Tryby wyświetlania

Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 11:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions Inc.