![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Napędy optyczne DVD Tematy poświęcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt DVD*R/RW/RAM |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#21 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 23.10.2002
Posty: 4
![]() |
Gnoje (przepraszam za epitet) nie chciały mi wymienić, będe musiał czekać aż naprawią/wymienią w ramach gwarancji. A właśnie pytanie - czy do tygodnia czasu od zakupu, w razie wadliwego sprzętu przysługuje mi prawo jego wymiany na inny egzemplarz, ewentualnie zwrot kasy, dodam, że nie jest to w ramach gwarancji czy rękojmi.
__________________
Pozdrawiam! Greso |
![]() |
|
|