![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Napędy optyczne DVD Tematy poświęcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt DVD*R/RW/RAM |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 08.01.2005
Posty: 89
![]() |
Jednak do serwisu - 1653 nie działa na master
Zastanawiam się czy komuś z forumowiczów zdarzyła się podobna usterka LiteOn'a - ja mam 1653s i do tej pory wydawało się ze działa doskonale.Wypaliłem ok 15 płytek czyli niewiele jak się wydaje ale teraz wiem ze nie było ok od początku.Niby błedy w normie zadnych kłopotów z odczytem ale pojawiały się problemy ze spadajacym buforem podczas nagrywania nawet CD-R mimo Aspi - DMA- szybkiego dysku.Potem okazało sie ze nagrywarka przełączona zworką na master - wcale się nie uruchamia -mozna nawet nie podpiąć wcale taśmy IDE i tak nie uruchamia się (nie da się wysunąć tacki - jakby nie było napięcia) a po przełączeniu na SLAVE działa normalnie - jest jednak kłopot z buforem który spada straszliwie wiec nie ma co się bawić - oddaje do serwisu.
Kupował ktos moze w Action? Jak długo czeka się na reklamacja - powrót sprzętu? Jeszcze nie zniechęcam się do LiteOn'a ale troche mnie zdenerwował nie ukrywam ![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 | |
dupa a nie
Zlotowicz
Data rejestracji: 06.08.2004
Lokalizacja: Kraków
Posty: 1,434
![]() ![]() |
Cytat:
Gł. Kupuję nośniki. 1653 to chyba wmiarę dobre palniki (3 znajomych używa ) jal coś nie działa to lepiej servis , wymienią i po sprawie. Powodzenia.
__________________
Czołgi --> Strona Czołgiem! |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 30.08.2003
Posty: 130
![]() |
Mam pytanie dotyczące sposobu składania reklamacji w serwisie Liteona. Wynika ono z faktu, że kupując dwie nagrywarki DVD (jedną w sklepie internetowym, a drugą w tradycyjnym) jako podstawę do reklamacji otrzymałem jedynie dowód zakupu, brak zaś jakiejś firmowej karty gwarancyjnej. Czy to norma, czy może sprzęt mógł pochodzić np. z prywatnego importu i oficjalny serwis nie uzna reklamacji?
|
![]() |
![]() |
|
|