Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Napędy optyczne DVD (https://forum.cdrinfo.pl/f15/)
-   -   Liteon iHAS122 - odtwarza, nie nagrywa-Bios. (https://forum.cdrinfo.pl/f15/liteon-ihas122-odtwarza-nie-nagrywa-bios-96011/)

ASX7 22.11.2016 20:23

Kolega przywiózł swoje płyty i jest tak samo, nagrywarka na złom póki co ;).
Zamówiłem SH-224GB/BEBE i jutro miał być odbiór, teraz dostałem maila, ze magazyn pusty :( .
Jutro szukam u innego dostawcy. Dzięki za pomoc.

czary2mary 23.11.2016 05:55

Model coraz ciężej dostępny ...sprawdź na morele
https://www.morele.net/naped-samsung...b-bebe-881535/

ASX7 23.11.2016 10:06

Znalazłem na "EMAG" ( nie mogę wrzucać jeszcze linków ) jeszcze taniej i dzisiaj zamówię ( bez kosztów wysyłki ). Nie mam doświadczenia, - jak wygląda sprawa ew. reklamacji, zgłasza się bezpośr. od Samsunga, czy też do sprzedawcy?.
Dzięki za azymut na napęd.

czary2mary 23.11.2016 10:29

To zależy od wersji - jeżeli OEM to wraca do sprzedawcy - jeżeli wersja detaliczna to można też bezpośrednio do serwisu producenta .
Będziesz miał w gwarancji na pewno podane jakie warunki i gdzie w razie potrzeby odsyłać do naprawy \wymiany...

grzeniu 23.11.2016 10:39

Z tego co pamiętam (a kupowałem u nich/agito ładnych parę lat temu), to faktura lub paragon były gwarancją i reklamację zgłaszasz do nich. Dalsza procedura już po uzgodnieniu z nimi. Nie miałem potrzeby tego przechodzić. Najlepiej dopytać od razu przed zakupem.

A nagrywarek nikt nie naprawia, z reguły wymieniają na nową. Koszt części i roboty potrafi przewyższyć cenę nowej. Często dają nowszy model, bo reklamowanego np już nie ma w ofercie... no i tu bywa zgryz, bo np nie chcesz tego co chcą ci dać w zamian.
To wszędzie wygląda podobnie - reklamujesz w sklepie, sklep wysyła do gwaranta i ten rozpatruje i podejmuje decyzję co z tym zrobić. Jeśli uznaje, to daję nówkę i zamyka sprawę.

ASX7 23.11.2016 17:13

Cytat:

Napisany przez czary2mary (Post 1372081)