![]() |
Kolega przywiózł swoje płyty i jest tak samo, nagrywarka na złom póki co ;).
Zamówiłem SH-224GB/BEBE i jutro miał być odbiór, teraz dostałem maila, ze magazyn pusty :( . Jutro szukam u innego dostawcy. Dzięki za pomoc. |
Model coraz ciężej dostępny ...sprawdź na morele
https://www.morele.net/naped-samsung...b-bebe-881535/ |
Znalazłem na "EMAG" ( nie mogę wrzucać jeszcze linków ) jeszcze taniej i dzisiaj zamówię ( bez kosztów wysyłki ). Nie mam doświadczenia, - jak wygląda sprawa ew. reklamacji, zgłasza się bezpośr. od Samsunga, czy też do sprzedawcy?.
Dzięki za azymut na napęd. |
To zależy od wersji - jeżeli OEM to wraca do sprzedawcy - jeżeli wersja detaliczna to można też bezpośrednio do serwisu producenta .
Będziesz miał w gwarancji na pewno podane jakie warunki i gdzie w razie potrzeby odsyłać do naprawy \wymiany... |
Z tego co pamiętam (a kupowałem u nich/agito ładnych parę lat temu), to faktura lub paragon były gwarancją i reklamację zgłaszasz do nich. Dalsza procedura już po uzgodnieniu z nimi. Nie miałem potrzeby tego przechodzić. Najlepiej dopytać od razu przed zakupem.
A nagrywarek nikt nie naprawia, z reguły wymieniają na nową. Koszt części i roboty potrafi przewyższyć cenę nowej. Często dają nowszy model, bo reklamowanego np już nie ma w ofercie... no i tu bywa zgryz, bo np nie chcesz tego co chcą ci dać w zamian. To wszędzie wygląda podobnie - reklamujesz w sklepie, sklep wysyła do gwaranta i ten rozpatruje i podejmuje decyzję co z tym zrobić. Jeśli uznaje, to daję nówkę i zamyka sprawę. |
Cytat:
Cytat:
|
Zapomniałem o rękojmi/niezgodności towaru z umową. Zawsze brałem na firmę, więc tu tylko gwarancja.
Jeśli jest d2d na ich koszt to spoko. A nie umieli powiedzieć, czy to OEM czy BOX bo pracownik sprzedaży nie ma pojęcia jak wygląda towar na magazynie, magazyn często jest w ogóle gdzie indziej. Oni tylko przekazują zlecenia wysyłki na magazyn i pilnują płatności. Skoro mówisz, że cenowo jest tam tanio, to możesz na 99% być pewnym że napęd jest OEM - goły w folii, bez nawet śrubek. |
Cytat:
Dostawa, zwrot- gratis ! Ja już kilka razy wygrałem ze sprzedawcą sprzętu (akurat AGD), gdzie po ok. 21-29 dniach określił się ( termin z gwarancji 30 dni), że serwis uznaje , iż wina klienta, niewłaściwe użytkowanie itd ... , spokojnie słucham tłumaczenia a następnie podnoszę, że przekroczyli termin 14-dniowy z rękojmi i d^^pa blada, wtedy kierownik instruuje pracownika.... Tylko najważniejsze, musi być wpisane przy zgłoszeniu, że korzystasz z rękojmi. Najbardziej uśmiałem się ostatnio jak sprzedawca zaczął wywody o niezgodności towaru z umową ... produkuje się i produkuje ( Tesco ) a ja go na koniec pytam, czy wie od kiedy ona już nie obowiązuje i polecam lekturę KC. Ktoś może pomyśleć, ze cwaniak jestem ale nie, życie nauczyło mnie jak nie uznali mi reklamacji i na koniec adnotacja... "jak się nie podoba to zapraszamy do sądu". Tak jak pisałeś im się nie opłaca nawet rozkręcać /sprawdzać sprzętu więc często klienta po prostu oszukują. Cytat:
|
Cytat:
|
Pokaż co dotarło dokładnie jeśli możesz :)
Co do zakupów: U mnie na dużą skalę idą zakupy z emag i zero problemów, zarówno z terminami (na 2gi dzień jeśli mają na magazynie), z opakowaniem (o wiele lepiej pakują niż chociażby Morele) jak i w przypadku zwrotów w ustawowych 14 dniach. |
Ilość załączników: 3
Cytat:
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 16:27. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.