Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Napędy optyczne DVD (https://forum.cdrinfo.pl/f15/)
-   -   Liteon iHAS122 - odtwarza, nie nagrywa-Bios. (https://forum.cdrinfo.pl/f15/liteon-ihas122-odtwarza-nie-nagrywa-bios-96011/)

ASX7 22.11.2016 20:23

Kolega przywiózł swoje płyty i jest tak samo, nagrywarka na złom póki co ;).
Zamówiłem SH-224GB/BEBE i jutro miał być odbiór, teraz dostałem maila, ze magazyn pusty :( .
Jutro szukam u innego dostawcy. Dzięki za pomoc.

czary2mary 23.11.2016 05:55

Model coraz ciężej dostępny ...sprawdź na morele
https://www.morele.net/naped-samsung...b-bebe-881535/

ASX7 23.11.2016 10:06

Znalazłem na "EMAG" ( nie mogę wrzucać jeszcze linków ) jeszcze taniej i dzisiaj zamówię ( bez kosztów wysyłki ). Nie mam doświadczenia, - jak wygląda sprawa ew. reklamacji, zgłasza się bezpośr. od Samsunga, czy też do sprzedawcy?.
Dzięki za azymut na napęd.

czary2mary 23.11.2016 10:29

To zależy od wersji - jeżeli OEM to wraca do sprzedawcy - jeżeli wersja detaliczna to można też bezpośrednio do serwisu producenta .
Będziesz miał w gwarancji na pewno podane jakie warunki i gdzie w razie potrzeby odsyłać do naprawy \wymiany...

grzeniu 23.11.2016 10:39

Z tego co pamiętam (a kupowałem u nich/agito ładnych parę lat temu), to faktura lub paragon były gwarancją i reklamację zgłaszasz do nich. Dalsza procedura już po uzgodnieniu z nimi. Nie miałem potrzeby tego przechodzić. Najlepiej dopytać od razu przed zakupem.

A nagrywarek nikt nie naprawia, z reguły wymieniają na nową. Koszt części i roboty potrafi przewyższyć cenę nowej. Często dają nowszy model, bo reklamowanego np już nie ma w ofercie... no i tu bywa zgryz, bo np nie chcesz tego co chcą ci dać w zamian.
To wszędzie wygląda podobnie - reklamujesz w sklepie, sklep wysyła do gwaranta i ten rozpatruje i podejmuje decyzję co z tym zrobić. Jeśli uznaje, to daję nówkę i zamyka sprawę.

ASX7 23.11.2016 17:13

Cytat:

Napisany przez czary2mary (Post 1372081)
To zależy od wersji - jeżeli OEM to wraca do sprzedawcy - jeżeli wersja detaliczna to można też bezpośrednio do serwisu producenta .

Zamówiłem ale niestety nie umieli odpowiedzieć na pytanie czy OEM, natomiast serwis u nich "door to door" na ich koszt :) .

Cytat:

To wszędzie wygląda podobnie - reklamujesz w sklepie, sklep wysyła do gwaranta i ten rozpatruje i podejmuje decyzję co z tym zrobić. Jeśli uznaje, to daję nówkę i zamyka sprawę.
Ja wybieram zawsze rękojmię :) , mają "tylko" 14 dni - jakby co... no chyba, że gwarancja 36 m-cy, jak często jest w Lidlu.

grzeniu 23.11.2016 18:45

Zapomniałem o rękojmi/niezgodności towaru z umową. Zawsze brałem na firmę, więc tu tylko gwarancja.
Jeśli jest d2d na ich koszt to spoko.

A nie umieli powiedzieć, czy to OEM czy BOX bo pracownik sprzedaży nie ma pojęcia jak wygląda towar na magazynie, magazyn często jest w ogóle gdzie indziej. Oni tylko przekazują zlecenia wysyłki na magazyn i pilnują płatności. Skoro mówisz, że cenowo jest tam tanio, to możesz na 99% być pewnym że napęd jest OEM - goły w folii, bez nawet śrubek.

ASX7 23.11.2016 21:28

Cytat:

Napisany przez grzeniu (Post 1372122)
Zapomniałem o rękojmi/niezgodności towaru z umową.

http://www.emag.pl/naped-samsung-sh-.../pd/DMLTZ3BBM/
Dostawa, zwrot- gratis !
Ja już kilka razy wygrałem ze sprzedawcą sprzętu (akurat AGD), gdzie po ok. 21-29 dniach określił się ( termin z gwarancji 30 dni), że serwis uznaje , iż wina klienta, niewłaściwe użytkowanie itd ... , spokojnie słucham tłumaczenia a następnie podnoszę, że przekroczyli termin 14-dniowy z rękojmi i d^^pa blada, wtedy kierownik instruuje pracownika....
Tylko najważniejsze, musi być wpisane przy zgłoszeniu, że korzystasz z rękojmi.

Najbardziej uśmiałem się ostatnio jak sprzedawca zaczął wywody o niezgodności towaru z umową ... produkuje się i produkuje ( Tesco ) a ja go na koniec pytam, czy wie od kiedy ona już nie obowiązuje i polecam lekturę KC.

Ktoś może pomyśleć, ze cwaniak jestem ale nie, życie nauczyło mnie jak nie uznali mi reklamacji i na koniec adnotacja... "jak się nie podoba to zapraszamy do sądu".

Tak jak pisałeś im się nie opłaca nawet rozkręcać /sprawdzać sprzętu więc często klienta po prostu oszukują.

Cytat:

Napisany przez grzeniu (Post 1372122)
Skoro mówisz, że cenowo jest tam tanio, to możesz na 99% być pewnym że napęd jest OEM - goły w folii, bez nawet śrubek.

Śrubki to spoko ;) .

ASX7 24.11.2016 21:29

Cytat:

Napisany przez grzeniu (Post 1372122)
Skoro mówisz, że cenowo jest tam tanio, to możesz na 99% być pewnym że napęd jest OEM - goły w folii, bez nawet śrubek.

No i wykrakałeś ;) ale za to przyszło opakowane w poduszki powietrzne, że można było skakać po pudełku. Dostawa gratis, nie chcieli nawet przedpłaty, zapłata kurierowi bez dodatkowych kosztów, 1-szy raz kupowałem u nich i raczej nie ostatni.

Leman39 26.11.2016 16:57

Pokaż co dotarło dokładnie jeśli możesz :)
Co do zakupów: U mnie na dużą skalę idą zakupy z emag i zero problemów, zarówno z terminami (na 2gi dzień jeśli mają na magazynie), z opakowaniem (o wiele lepiej pakują niż chociażby Morele) jak i w przypadku zwrotów w ustawowych 14 dniach.

ASX7 27.11.2016 09:58

Ilość załączników: 3
Cytat:

Napisany przez Leman39 (Post 1372318)
Pokaż co dotarło dokładnie jeśli możesz :)

Zastanawiałem się , czy wrzucić ale obawiałem się zarzutu, że zaśmiecam forum. Jestem zadowolony z Emag-u, na drugi dzień przesyłka a zamawiałem ok. 16-tej poprzedniego, zero opłat nawet od wpłaty gotówkowej kurierowi. Jeszcze wziąłem dwie paczki płyt CD i DVD "Verbatim" tak w ciemno ;), bo nie zdążyłem doczytać, które polecacie.


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 16:27.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.