Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Napędy optyczne DVD

Napędy optyczne DVD Tematy poświęcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt DVD*R/RW/RAM



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 09.10.2004, 22:24   #1
McGregror
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 09.10.2004
Posty: 2
McGregror w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Liteon1213S A DVD stacjonarne !!! PROBLEM!!

jestem zielony (dopiero co kupilem nagrywarke DVD) i nie wiem o co chodzi, nagralem plytke z danymi MP3, i moje stacjonarne DVD (philips mx 3800d) nie chece mi tego odtworzyc. Ngrywalem na plytkach platnium 8x (predkoscie 8 i 4) i nie chcialo chodzic (licznik przeleciał czas utworu i tylko tyle mozna bylo posluchac) nagrywalem takze na TDK DVD-RW 2X i to samo. Czy nie da sie odtowrzyc mp3 nagranych na plytkach DVD czy tez moja ngrywarka zle nagrywa (moze plytki inne) PROSZE o pomoc, bo moge jeszcze oddac nagrywarke (wymienic na inną), czy tak ma byc czyli nie mozna odtworzyc mp3 czy tez jest cos nie tak. DZIEKI ZA ODPOWIEDZ !!!!!!!!!!!!!!
McGregror jest offline  

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 11.10.2004, 08:55   #2
THX
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 15.03.2004
Posty: 14
THX w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Philips

Jedna rzecz ważna - Philips stawia tylko na PLUSA. Widziałem nagrywarkę Philipsa, która pracuje w obydwu stand. Jak zauważyłem w opisie - używasz płytek minusowych. Sprawdź, czy ten odtwarzacz czyta minusy
THX jest offline  
Stary 11.10.2004, 17:33   #3
McGregror
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 09.10.2004
Posty: 2