Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Napędy optyczne DVD

Napędy optyczne DVD Tematy poświęcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt DVD*R/RW/RAM



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Zobacz rezultaty głosowania: Mam problemy z nośnikami DVD!!! W sumie to mi się tak wydaje!! POMÓŻCIE
Nie wiem co tu mam za bardzo wpisac!! 0 0%
:-) 3 50.00%
o jakie tu odpowiedzi chodzi 2 33.33%
przeciez jakbym znał odpowiedz na moje pytanie to bym 1 16.67%
nie prosił nkiogo z forum 0 0%
Wszystkich głosów: 6. Nie możesz oddać głosu w tej sondzie

Dyskusja zamknięta
 
LinkBack Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 25.11.2007, 12:38   #1
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 25.11.2007
Posty: 5
wilczur16_1989 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Mam problemy z nośnikami DVD!!! W sumie to mi się tak wydaje!! POMÓŻCIE

Musze wszystko wytłumaczyć od początku!! Mam problem który polega na tym że nagrywając nośnik DVD np. pliki z filmami (moja nagrywarka to NEC DVD_RW ND-3550A IDE) nagrywam w Nero. Kiedy płyta sie już mi nagra to jest tak że kiedy włożę ją do komputera to komputer czyta tą płytę jako CD!! Dokładnie to jest tak w mój komputer tam gdzie ''Urządzenia z wymiennymi nośnikami pamięci" jest ta płyta i pod nią jest napisane normalnie jak przy każdej zwykłej płycie DVD-R(pod obrazkiem) następnie koło obrazka wyświetla mi Stacja Dysków CD!! Kiedy chcem wejsc w plyte aby wyswietli pliki to Plyta pokazuje sie jako czysta CD a przypominam ze to jest ta sama plyta DVD co ja wczesniej nagrałem!! I co najlepsze ze ta plyte wlacze do DVD i normalnie wyswietlaja mi sie pliki i moge ogladac np. ten film co nagralem!! W sumie to już nagrałem bardzo dużo płyt ale jeszcze z takim czymś sie nie spotkałem!! Poprostu nie mam pojecia co ja mam z tym zrobic! Nie wiem czy cos w ustawieniach mi sie pomieszało aha jeszcze jedno co dziwnego zauwazyłem to ze plyta na której bylo maksymalnie 8x predkosc nagrywania to Nero i mi raz nagrało z predkoscia 16x. To wszystko dzieje mi sie od niedawna jak nagrywałem płyte RW ale co najlepsze ze plyty DVD RW normalnie mi czyta bez zadnych problemów i wyswietla mi wszystkie pliki jakie sie tam zanjduja!! Proszę pomóżcie sami wiecie jak to jest jak sie marnuje plyty!! A nikt raczej ich nie ma za darmo!! Jak bedziecie jeszcze chcieli cos wiedziec to piszcie a postaram sie pomoc we wszystkim!! Z góry dzieki!!
wilczur16_1989 jest offline  

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 25.11.2007, 12:50   #2
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 25.11.2007
Posty: 5
wilczur16_1989 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Moja głupota przekracz wszelki granice!!

Mała pomyłka nie skumałem żę to odpowiedzi do sondy!! Ale ja mam grubo chyba nic sie nie stało!!!Czekam na wasze dobre rady!! Dzięki
wilczur16_1989 jest offline  
Stary 25.11.2007, 13:12   #3
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 25.11.2007
Posty: 5
wilczur16_1989 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
HELP!!!HELP!!! pomóżcie mi do mojego poprzedniego pytania!!HELP!!!HELP!!!

Na forum jak zwylke znajdują sie dwa typy ludzi!! A mianowicie pierwszy typ ludzi to sa ludzie poczatkujacy, i troszke mniej poinformowani i w sumie to oni sa od zadawania pytan na tym forum nie ukrywam ze wlasnie od dzisiaj tez juz przynaleze do tego typu zadajacych pytania ale drugi typ zas ta sa muzgi gdzie na kazde pytanie takiego typa jak ja potrafią odpowiedziec bez zastanowienia Dla zwracam sie do tego drugiego typu ludzi o pomoc!! i chociaz sprobojcie pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wilczur16_1989 jest offline  
Stary 25.11.2007, 13:48   #4
Recydywista - Wielokrotny
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika pawelblu
 
Data rejestracji: 17.01.2003
Lokalizacja: Wawa
Posty: 5,272
pawelblu niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>pawelblu niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
W ogólnie o DVD odzew może być większy więc przenoszę. Ze swojej strony radzę zobaczyć jak się sprawa ma na innym kompie/czytniku. Jeżeli będzie OK, to problemu należy szukać poza nośnikiem.
pawelblu jest offline  
Stary 25.11.2007, 20:56   #5
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 25.11.2007
Posty: 5
wilczur16_1989 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
pierwsza osoba przychodzi z pomoca!!!!!!!!!!!!

wiem wlasnie mialem taki zamiar i wziac jeden z tych nosnikow i sprawdzic u dziewczyny ale ciagle zapominam ale jutro zrobie to!! Ale dzieki!!
wilczur16_1989 jest offline  
Stary 29.11.2007, 11:20   #6
XII
 
Avatar użytkownika legion
 
Data rejestracji: 02.06.2004
Lokalizacja: WroceK
Posty: 4,991
legion jak się przyłoży ma szansę zostać specem <150 - 249 pkt>legion jak się przyłoży ma szansę zostać specem <150 - 249 pkt>legion jak się przyłoży ma szansę zostać specem <150 - 249 pkt>
napisz moze jeszcze jaki to producent nosnika ?
legion jest offline  
Stary 02.12.2007, 15:34   #7
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 25.11.2007
Posty: 5
wilczur16_1989 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
w sumie to juz nie wiem co sie dzieje!! Ostanio nagrałem płyte TDk DVd -R i wszystko działało!! Potem przyszła kolej na nagranie nastepnej plyty i co??
Następną płyta bylo tez TDK j.w i nie juz mi jej nie czyta dysk!! Nie wim o co chodzi!! Wcześniej musze sie przyznac ze nagrywalem na OMEGA-ch ale to i tak dziwne wczesniej moglem nagrywac na najgorszych plytach i nie miałem zadnego problemu!!
wilczur16_1989 jest offline  
Stary 02.12.2007, 19:39   #8
Guru
 
Avatar użytkownika punisher
 
Data rejestracji: 14.05.2005
Lokalizacja: Biegun zimna
Posty: 1,251
punisher zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Nagrywaj na lepszych płytach to będziesz miał mniej problemów. Nie wiem jaką wcześniej miałeś nagrywarkę (o której piszesz, że nagrywała na wszystkim), ale przy płytach dvd najpierw trzeba sprawdzić zapis na markowych płytach dobrej jakości. Niestety TDK choć markowe do płyt o dobrej jakości nie należą
__________________
Racja jest jak d..., każdy ma swoją
PIONEER 112
punisher jest offline  
Stary 09.12.2007, 10:17   #9
XII
 
Avatar użytkownika legion
 
Data rejestracji: 02.06.2004
Lokalizacja: WroceK
Posty: 4,991
legion jak się przyłoży ma szansę zostać specem <150 - 249 pkt>legion jak się przyłoży ma szansę zostać specem <150 - 249 pkt>legion jak się przyłoży ma szansę zostać specem <150 - 249 pkt>
niech kolega kupi Verbetiny 16x plusy wtedy zobaczym czy to wina nagrywarkia
legion jest offline  
Stary 10.12.2007, 17:24   #10
Bywalec
 
Avatar użytkownika Emiya Shiro
 
Data rejestracji: 12.06.2007
Posty: 63
Emiya Shiro w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Niestety mam to samo nd-3550a przestala czytac wieszkosc plyt DVD :/ plyty nagrywa elegancko i na innych napedach u kumpla dzialaja ale nagrywarka widzi je jako puste plyty CD :/ eh nawet plyty z Komputer swiat niezbiednik DVD ostatnio czytala ja a teraz juz nie czyta tez pokazuje jako pusty dysk cd :/

Nagryarke mialem juz na gwaracji bo bylo to samo i po grawarancji jak wrucila z naprawy to dzialala moze z 6 miechow czy nawet dluzej ale 2 miechy musialem czekac az ja zwruca mi :/

Ktos wie co to moze byc ??
Emiya Shiro jest offline  
Stary 10.12.2007, 18:16   #11
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 05.12.2007
Posty: 8
Neo007 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
sciagnij sobie i zainstaluj nowy firmware - bios nagrywarki. Mialem to samo z plytkami maxwell, sciagnalem bios i dziala
Neo007 jest offline  
Stary 13.12.2007, 15:57   #12
Bywalec
 
Avatar użytkownika Emiya Shiro
 
Data rejestracji: 12.06.2007
Posty: 63
Emiya Shiro w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
ohoh a ty myslisz ze o czym ja teraz pomyslalem juz dawno jade na biosie 1.07 (wczesniej mialem 1.06) i myslisz ze to cos pomoglo ?? nic a nic...
Emiya Shiro jest offline  
Stary 14.12.2007, 11:42   #13
Guru
 
Avatar użytkownika punisher
 
Data rejestracji: 14.05.2005
Lokalizacja: Biegun zimna
Posty: 1,251
punisher zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez Emiya Shiro Podgląd Wiadomości
<ciach..>
Nagryarke mialem juz na gwaracji bo bylo to samo i po grawarancji jak wrucila z naprawy to dzialala moze z 6 miechow czy nawet dluzej ale 2 miechy musialem czekac az ja zwruca mi :/
O ten okres co naprawiali ci nagrywarkę powinni ci przedłużyć gwarancję. Pewnie mimo to gwarancja już się skończyła Jak przeczyszczenie optyki nic nie da pewnie pozostaje tylko kupić nowy palnik
__________________
Racja jest jak d..., każdy ma swoją
PIONEER 112
punisher jest offline  
Dyskusja zamknięta

Opcje związane z dyskusją
Tryby wyświetlania

Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
TrackbacksWyłączone
PingbacksWyłączone
RefbacksWyłączone



Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 03:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions Inc.
Search Engine Optimization by vBSEO