![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Napędy optyczne DVD Tematy poświęcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt DVD*R/RW/RAM |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#14 |
Bywalec
Data rejestracji: 04.03.2006
Lokalizacja: D
Posty: 61
![]() |
Na ko***241;cu każdej próby zapisu w Nero Express lub Nero, oprogramowanie zapyta cię, czy chcesz zapisać, wydrukować lub zrezygnować z próby zapisu pliku z raportem. Upewnij się, że zapisałeś ten plik na Pulpicie. Dzięki NeroVision Express, zostaniesz zapytany o zapisanie pliku z raportem tylko w przypadku pojawienia się błędu.
Uwaga: Jeżeli nie wybierzesz miejsca docelowego dla pliku z raportem, oprogramowanie zapisze go w katalogu programu. Na przykład, dla Nero/NeroExpress zapisze go standardowo do katalogu C:\Program Files\Ahead\Nero (lub NeroExpress). Najlepiej jest zapisać go na Pulpicie, gdzie zawsze będzie widoczny. Jeżeli zapomnisz zapisać plik z raportem, istnieje jeszcze NeroHistoryLog. Znajduje się on w folderze C:\Program Files\Ahead\Nero (lub NeroExpress). Jest on automatycznie tworzony przez Nero i także pomoże rozwiązać twój problem. W przypadku Nero Vision Express, jeżeli jest tam informacja o błędzie, zapisz plik z raportem, nazwij go nerovision.txt i zapisz na Pulpicie. Skopiuj jako tekst i wklej dla ogolnego zadowolenia. Poczytamy, popatrzymy. ![]() |
![]() |
|
|