![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Napędy optyczne DVD Tematy poświęcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt DVD*R/RW/RAM |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#11 |
Wyjechać Ci z bani ?
Data rejestracji: 26.02.2004
Lokalizacja: Warszawa - obecnie Pruszków
Posty: 4,124
![]() |
No i znalazlem
![]() 7. Gwarancja 7.1 Warunki gwarancji Plextor gwarantuje, że urządzenie PX-716A/PX-716SA będzie wolne od wad materiałowych i produkcyjnych przez czas trwania gwarancji (dwa lata*) począwszy od daty zakupu. W okresie gwarancji firma Plextor oferuje pomoc techniczną w zakresie rozwiązywania problemów powstałych w trakcie normalnego użytkowania urządzenia. Jeżeli usterki zostaną stwierdzone w okresie gwarancyjnym, firma Plextor przeprowadzi naprawę lub wymieni wadliwe urządzenie na własny koszt. Gwarancja traci ważność w sytuacjach, kiedy: a) urządzenie było używane, przechowywane lub konserwowane w nieodpowiednich warunkach; b) urządzenie było naprawiane, adaptowane lub modyfikowane, z wyjątkiem napraw w sposób wyraźny autoryzowanych przez firmę Plextor; c) urządzenie było używane do innych celów niż normalne zastosowanie w domu lub w biurze; d) uszkodzenie powstało na skutek używania urządzenia w nieodpowiedni lub niedbały sposób, wyładowania atmosferycznego, awarii sieci elektrycznej, nieodpowiedniego opakowania lub wypadku; e) urządzenie zostało nieodpowiednio zainstalowane; f) numer seryjny urządzenia nie jest czytelny lub go brakuje; f) brakuje karty gwarancyjnej; g) uszkodzony element jest częścią wymienną, na przykład rejestrator dźwięku, szuflada płyty itp. Firma Plextor nie może pod żadnym warunkiem odpowiadać za bezpośrednie, specjalne lub pośrednie uszkodzenia i straty, m.in. takie jak utrata danych, uszkodzenie lub strata majątku lub wyposażenia, strata zysku lub dochodów, koszty wymiany dóbr, wydatki lub straty związane z przerwaniem działania urządzenia. Roszczenia wobec firmy w żadnym wypadku nie mogą przekraczać sumy, za którą urządzenie zostało zakupione. Jeżeli w okresie gwarancyjnym pojawią się wady produktu Plextor, można go zwrócić do firmy Plextor w celu dokonania naprawy lub wymiany. W odniesieniu do tej usługi dostępne są następujące możliwości: zwrot w celu naprawy (produkt zostaje naprawiony i odesłany użytkownikowi) lub zwrot w celu wymiany (produkt zostaje wymieniony i wysłany użytkownikowi). W przypadku wysyłania produktu do firmy Plextor należy postępować z określoną procedurą (patrz ***8220;Procedura gwarancyjna RMA***8221;). Plextor zastrzega sobie prawo do wymiany zwróconego produktu, jeżeli jego naprawa nie może być przeprowadzona w odpowiednim terminie i w ramach możliwych do zaakceptowania kosztów. Jeżeli zwrócony napęd nie jest już objęty gwarancją zgodnie z warunkami i postanowieniami umowy gwarancyjnej, firma Plextor zastrzega sobie prawo do wystawienia użytkownikowi faktury za koszty naprawy i transportu. * Wyłącznie w krajach UE, Norwegii i Szwajcarii * Roczna gwarancja z bezpośrednią dostawą przez klienta w pozostałych krajach 7.2 Procedury RMA Przed zwróceniem produktu do firmy Plextor, należy wypełnić podanie RMA (Return Material Authorization - autoryzacja zwracanych materiałów). Za pomocą podania RMA właściciel potwierdza, że zapoznał się z warunkami gwarancji i zaakceptował je. Produkt, do którego nie zostanie dołączony ważny numer podania RMA, nie zostanie przyjęty. W przypadku zwrotu produktu do firmy Plextor, należy przeprowadzić niżej opisaną procedurę. Wniosek RMA Wniosek RMA wysyła się w następujący sposób: ***8226; Otwórz witrynę w sieci WWW pod adresem: http://www.plextor.be/technicalservi...=RMA%20Request i wypełnij podanie RMA w formie elektronicznej. Potwierdzenie Po otrzymaniu podania RMA firma Plextor wyśle wiadomość z potwierdzeniem w ciągu 24 godzin (z wyjątkiem weekendów i świąt państwowych w Belgii). Taki dokument zawierać będzie numer RMA, adres, na który należy zwrócić produkt oraz instrukcje dotyczące zwrotu produktów do firmy Plextor Europe. Wysyłka Jeśli użytkownik posiada uprawnienia do korzystania z Lokalnych usług odbioru i zwrotu patrz ***8220;Lokalne usługi odbioru i zwrotu****8221; na stronie 40, po sprawdzeniu treści wiadomości potwierdzającej powinien skontaktować się ze wskazaną lokalną firmą przewozową, która zgłosi się w celu odbioru sprzętu. W takim przypadku koszty transportu pokrywa firma Plextor. Jeżeli produkt nie kwalifikuje się do tego typu usług, użytkownik dostarczy urządzenie do firmy Plextor we własnym zakresie. W przypadku dostaw do firmy Plextor z krajów nie będących członkami Wspólnoty Europejskiej, do zwracanego produktu musi być dołączona podpisana faktura pro forma. Urządzenie musi być odpowiednio zabezpieczone (najlepiej w oryginalnym opakowaniu). Jeżeli użytkownik chce zachować oryginalne opakowanie, produkt musi być zapakowany za pomocą innych odpowiednich materiałów. Nie należy załączać akcesoriów (śruby, przewody, dyski CD, instrukcje obsługi itp.). Numer wniosku RMA musi zostać zapisany na zewnątrz opakowania. 7.3 Lokalne usługi odbioru i zwrotu* Lokalne usługi odbioru i zwrotu* to usługa firmy Plextor polegająca na bezpłatnym odbiorze i zwrocie użytkownikowi produktów wykazujących oznaki uszkodzenia w okresie gwarancyjnym. Aby skorzystać z tej usługi, postępuj według opisanej powyżej procedur (patrz ***8220;Procedury RMA***8221; na stronie 39). 7.4 Obsługa DOA Jeżeli w produkcie Plextor pojawią się usterki w przeciągu pierwszych 30 dni od daty zakupienia (Dead On Arrival - nie działa od początku), produkt Plextor zostanie natychmiast wymieniony na nowy. Data zakupienia powinna być wykazana na rachunku. W takim przypadku należy postępować zgodnie z określoną procedurą (patrz ***8220;Procedury RMA***8221; na stronie 39). * Kraje UE, Norwegia i Szwajcaria
__________________
Choćby ![]() Telekomunikacja - nie burdel. Nie każdy klient musi być zadowolony. Żale kierować TU lub TU 50102055581111133885000064 INTELIGO Zbieram na drugi palnik - LITEK lub BENQ kazdy grosz sie liczy ![]() Juz nie szukam pracy ![]() Plextor PX-716A bios 1.04 RPC1 |
![]() |
![]() |
|
|