Powrót   Forum CDRinfo.pl > >

Napędy optyczne DVD Tematy poświęcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt DVD*R/RW/RAM



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 28.07.2004, 11:10   #1
maxxam
Bywalec
 
Data rejestracji: 08.06.2004
Posty: 77
maxxam w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
?! Po wejsciu do Unii odtwarzacze DVD i elektronika podrozala ???

Wlasnie szukam jakiegos odwarzacza dvd - widzialem mante za 229 w Auchan i Thompsona 195 za 399 zl a takze samsunga 232 za 449 zl - nie wiem co kupic - moze dozbierac do zestawu parakina domowego daewoo za 700 zeta i jest tam odtwarzacz w/w firmy - rozmawialem jednak ze sprzedawcami i prawie wszyscy stwierdzili ze ... elektronika po wejsciu do unii podrozala tylko sklepy poprostu musialy zmniejszyc marze !!! aby powalczyc z konkurencja o klienta - pytanie wiec czy jest to prawda - czy jest to bardziej belkot marketingowy aby namowic klienta do kupna bo poprostu podrozeje - w kazdym razie komisyjnie moge stwierdzic jedno - nic nie stanialo nie mowiec juz o cenach zywnosci galopujacej jak szalona do gory - no moze oprocz Finlandii Citron
maxxam jest offline  

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 28.07.2004, 14:47   #2
domestos007_:)
Bywalec
 
Avatar użytkownika domestos007_:)
 
Data rejestracji: 16.06.2004
Lokalizacja: Tarnów
Posty: 55
domestos007_:) zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Nie pakuj sie w Thomsona 195E totalna porażka, polecam Panasonica S47 czyta wszystko ja leci, nie ma problemu z żadnymi płytkami.
Pozdrawiam
domestos007_:) jest offline  
Stary 29.07.2004, 09:16   #3
Ice
***Fakt jest faktem..***
 
Avatar użytkownika Ice
 
Data rejestracji: 09.05.2002
Lokalizacja: Thorn (obecnie London)
Posty: 763
Ice zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
A nie lepiej kupic np. odtwarzacz dvd z divx np. yamada 6600 (okolo 499zł) lub bellwood'a (okolo 650zł)
__________________
To jest tylko moje zdanie na to całe zamieszanie...

Pozdrawiam Ice
Ice jest offline  
Stary 29.07.2004, 11:26   #4
comptom
Stały bywalec ;)
 
Data rejestracji: 23.06.2004
Posty: 178
comptom zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
?! Po wejsciu do Unii odtwarzacze DVD i elektronika podrozala ???

cz. komp. podrozaly, bo nie oplaca sie zciagac z tajwanu - tak slyszlem
i na potwierdzenie: na gieldzie w WAWIE kupilem kosci pamieci madeingermany
- dawno nie widzialem kosci z niemiec
__________________
Dobre okazje można policzyć na palcu.

Ostatnio zmieniany przez comptom : 29.07.2004 o godz. 11:38
comptom jest offline  
Stary 29.07.2004, 13:44   #5
Stef
Guru
 
Data rejestracji: 26.04.2002
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Posty: 1,557
Stef zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
kolejna sciema dla naszego wejscia do unii...
przyklad:
kino domowe LG kosztuje u nas ok 1000 zł(MM) do 1300 (Avans itp.).
to samo kino w niemczech... 170 euro(guenstiger,saturn troche wiecej,bo ok 190).
4.30*170= 731 zł.
wiec cos tu jest nie tak
Stef jest offline  
Dyskusja zamknięta

Opcje związane z dyskusją
Tryby wyświetlania

Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 03:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions Inc.