![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Napędy optyczne DVD Tematy poświęcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt DVD*R/RW/RAM |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#6 |
Guru
Data rejestracji: 26.04.2002
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Posty: 1,557
![]() |
dzwonilem dizisaj znowu do serwisu fujits-siemens,ale oni sami nie wiedza co to jest. podali mi tel do serwisu do bytomia ,ale tam gosciu kazal przywiezc laptopa i ze najprawdopodobniej wymienia naped na inny.
ale o mi po nowym takim samym napedzie,skoro kilku uzytkownikow ma takie problemy jak ja.. swiadczy to chyba o jednym..... o totalnej nie \kompetencji firmy ricoh... (myslalem ze robia w miare dobre napedy)... brak mi slow... PS. podczas poprzedniej rozmowy z konsultatnetm z F-S, powiedziano mi zeby napisac do nich,do dzialu technicznego, maila z opisem problemu. napisalem przed swietami... do dzisiaj nie mam odpowiedzi.... |
![]() |
|
|