Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Napędy optyczne DVD

Napędy optyczne DVD Tematy poświęcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt DVD*R/RW/RAM

Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post

Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 13.02.2009, 13:27   #1
Meski
Nowy na forum

Data rejestracji: 13.02.2009
Meski w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Lite-on DVDRW problem z nagrywaniem płyt

Pragnąłbym zacząć od stwierdzenia, że w tym temacie jestem zupełnie zielony, więc proszę o odpowiedzi w miarę proste. Jako, że nie jestem zbyt dobry w opisówce, posłużę się fotkami
Do takiego napędu:

Włożyłem taką płytę, którą nero toolkit info wykrył w następujący sposób:

W "Moim Komputerze" ikonka zmieniła się
z takiej na taką
Postanowiłem nagrać kilka filmów. Więc wrzucam i ustawiam wszystko tak jak poniżej:

Jak widać wszystko poszło gładko i bez błędów. I teraz zaczynają się schody...
Etykieta płyty nie jest wyświetlana - wygląda w ogóle jakby jej nie było. Przy próbie otwarcia wyskakuje:

Co ciekawe, pojawia się opcja formatowania płyty przy pomocy InCD,

po zakończeniu której płyta nagle zaczyna działać! Pojawia się etykieta, a nero zaczyna ją rozumieć jako DVD+RW.

Nie było by problemu, gdyby owa płyta nie działała monstrualnie wolno, zamulając dodatkowo całego kompa. System jest po reinstalce. Nagrywarka sprawdzana była na innym komputerze (ten sam system, ten sam soft, ten sam sposób podłączenia) i działa bez problemów. Nie rozumiem co robię źle... A może coś nie działa?
Proszę o pomoc
Pozdrawiam
Meski jest offline   Odpowiedz cytując ten post

#ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec

Data rejestracji: 29.12.2008

CDRinfo.pl is online  
Stary 22.02.2009, 19:48   #2
SEBAW
Stary użytkownik
Zlotowicz

Data rejestracji: 09.06.2002